خانهاخبار
مدل‌های آیفون 12 پرو دو حالت جدید فیلم‌برداری خواهند داشت

مدل‌های آیفون 12 پرو دو حالت جدید فیلم‌برداری خواهند داشت

مکس‌واین باخ در گزارش جدیدی می‌گوید با بررسی اپلیکیشن دوربین اپل در iOS 14 به اطلاعاتی درباره قابلیت‌های جدید دوربین آیفون 12 دست پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۴/۱۰

بر اساس گزارش جدید کانال یوتیوب EverythingApplePro و مطابق اعلام مکس‌واین باخ، مدل‌های آیفون ۱۲ پرو احتمالا دو حالت جدید دوربین خواهند داشت. این دو حالت به‌طور خاص مربوط به بخش فیلم‌برداری آیفون می‌شود و امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K بر نرخ ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود که این دو حالت به آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس اضافه شود.

ظاهرا واین‌باخ اپلیکیشن Camera در نسخه توسعه‌دهندگان iOS 14 را زیر و رو کرده و توانسته اشاراتی به این دو حالت پیدا کند. در ادامه منبع آگاه اپلی او تایید کرده که این شرکت به‌صورت داخلی مشغول آزمایش این دو حالت برای آیفون‌های نسل بعدی بوده و احتمالا آن‌ها را برای مدل‌های پیشرفته‌تر آیفون ۱۲ نگه داشته است.

گفته می‌شود که سری آیفون ۱۲ از نظر توانمندی‌های دوربین تغییراتی خواهد داشت. برای مثال، شایعات حاکی از آن است که مدل‌های جدید آیفون در سال ۲۰۲۰ دوربین سه‌بعدی دارند، این دوربین می‌تواند همان اسکنر LiDAR باشد که اپل آن را در آیپد پرو ۲۰۲۰ معرفی کرده بود. با این حال، پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K قابلیتی است که احتمالا از طریق پردازنده A14 ممکن شده، چون آیفون‌های فعلی فقط فیلم‌برداری 4K بر نرخ ۶۰ فریم و 1080p بر نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند.

اپل امسال احتمالا از چهار مدل آیفون ۱۲ رونمایی خواهد کرد که همگی از پنل OLED استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به فناوری 5G مجهز هستند و ظاهری شبیه آیفون ۴ دارند. البته در گزارش‌های جدید به مدل پنجمی هم اشاره شده که ممکن است با پشتیبانی از 4G به بازار بیاید و قیمت کمتری داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)