خانهاخبار
مینگ چی کو: آیفون 12 بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

مینگ چی کو: آیفون 12 بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

بر اساس گزارش تازه مینگ چی کو، انتظار می‌رود که سری آیفون 12 فاقد آداپتور شارژر باشد و شارژر 20 واتی جدید آن به صورت جداگانه فروخته شود.
۱۳۹۹/۴/۹

تحلیل‌گر خوش‌نام امور اپل، مینگ-چی کو، اخیرا در یادداشت تازه‌ای مدعی شده که خانواده آیفون ۱۲ بدون آداپتور شارژر و ایرپاد سیمی عرضه می‌شود. این ادعا گزارش پیشین تحلیل‌گر شرکت Barclays را تایید می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

کو می‌گوید اپل امسال شارژر جدید ۲۰ واتی خود را که قبلا در خبرها با آن اشاره کرده بودیم، به عنوان یک وسیله جانبی عرضه می‌کند و در ادامه سال به تولید آداپتورهای ۵ و ۱۸ واتی خاتمه خواهد داد. گفته می‌شود که ظاهر آداپتور ۲۰ واتی اپل شبیه نسخه ۱۸ واتی است و برای شارژ سریع از رابط USB-C استفاده می‌کند.

image

این تحلیل‌گر مشهور معتقد است که هزینه‌های تولید آیفون ۱۲ به خاطر پشتیبانی از 5G افزایش چشمگیری خواهد داشت، اما از اپل انتظار دارد که مدل‌های جدید پرچمدارانش را با قیمت قابل رقابت با آیفون ۱۱ به فروش برساند. این شرکت با حذف ایرپاد سیمی و آداپتور شارژر می‌خواهد به نحوی قیمت نهایی آیفون را کم کند.

البته تحلیل‌گر Barclays همچنان باور دارد که اپل کابل لایتنینگ به USB-C را درون جعبه آیفون ۱۲ قرار خواهد داد تا امکان ارتباط سیمی با کامپیوتر وجود داشته باشد.

مینگ-چی کو در بخش انتهایی یادداشت خود می‌گوید اپل همچنین در ادامه سال عرضه آداپتور ۵ واتی نسل دوم آیفون SE را متوقف خواهد کرد، اما عرضه آداپتور ۱۲ واتی را همراه با آیپد ۱۰.۲ اینچی، آیپد ایر و آیپد مینی ادامه می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Benyamin.TD

۱۳۹۹/۴/۹
بیشتر خبر مثل جک میمونه
اپل هیچ وقت چنین کاری نمیکنه
یه بیکار شایعه میسازه 4تا ساده هم باور میکنن
بی شک اپل امسال شارژر تمام ایفون های12 رو فست شارژمیکنه
فقط احتمال زیاد برای رقابتی کردن قیمت ارزانترین ایفون از 5g محروم میشه و دوربین ساده تری خواهد داشت و البته درکناردوربین سنسور هایی برای ar باید باشه
بی شک شرکت اپل باهوشتر از اینه که وقتی ببینه اقتصاد جهانی ضعیفه، برای رقابت سود رو کم نکنه
توی این وضعیت تا 2-3 سال اینده من شخصا پیشبینی میکنم شرکتایی که ضعیف عمل میکنن چندتاشون از بازار خارج میشن