خانهاخبار
آیا ایرفون‌های اپل از جعبه آیفون 12 حذف می‌شود؟

آیا ایرفون‌های اپل از جعبه آیفون 12 حذف می‌شود؟

ظاهرا سیاست‌‌های اپل در سال 2020 تغییر پیدا کرده است و اولین قدم، حذف Earphone از جعبه آیفون 12 خواهد بود.
۱۳۹۹/۴/۸

چندی پیش در رسانه‌های خبری، حرف و حدیث‌هایی پیرامون حذف ایرفون‌ها از جعبه آیفون 12 مطرح شده بود و در حال که همه ما آرزو داشتیم که چنین موضوعی صحت نداشته باشد، اما یکی از افراد افشا کننده رازهای شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، به تازگی مجددا به این مورد اشاره کرده است.

چند سالی است که Earphone های اپل همراه با نسل جدید آیفون‌ها عرضه می‌شود و با وجود حذف پورت 3.5 میلیمتری از آیفون‌های معرفی شده در چند سال اخیر، باز هم ایرفون‌ها درون جعبه گوشی‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها قرار می‌گیرد.

حالا یکی از تحلیل گران و افشا کنندگان اسرار شرکت‌ها به تازگی با ارسال توییتی، مدعی شده است که Earphone ها از جعبه آیفون 12 حذف خواهند شد. همان طور که اشاره کردیم، این اولین باری نیست که چنین خبری در مورد آیفون‌های 2020 شنیده می‌شود. 

image

 

چندی پیش مینگ چی کو، تحلیل گر سرشناس حوزه تکنولوژی با اشاره به این موضوع، اظهار داشت که اپل قصد دارد تا چنین اقدامی را به دلیل بالا بردن فروش ایرپادها انجام دهد. از آن جا که کاربران هنگام خرید آیفون‌ها، یک عدد هندزفری را نیز به همراه آن دریافت می‌کنند، به این ترتیب کمتر پیش می‌آید که به سراغ ایرپادها بروند.

image

 

او در پایان اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که فروش ایرپاد در سال 2020 با اعمال این تغییرات احتمالا بین 80 تا 95 میلیون عدد خواهد بود.

وب سایت Barclays اما از طرف دیگر، علاوه بر حذف ایرفون از درون جعبه آیفون 12، خبری در مورد حذف کابل و آداپتور شارژر را نیز به تازگی کار کرده است. کابل و آداپتور شارژ، همواره از زمان معرفی اولین آیفون تا به حال درون جعبه تمامی گوشی‌های هوشمند این کمپانی دیده شده است و ظاهرا دوران قرارگیری آن ها درون جعبه آیفون به صورت پیش فرض به پایان رسیده است.

image

 

متأسفانه شایعات متعدد روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل، مشخص نیست که کدام یک از آن ها در نهایت رنگ واقعیت بهه خود می‌گیرند. لذا تا شهریور ماه و برگزاری رویداد معرفی آیفو‌ن‌های 2020 باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها، چه خوابی برای طرفداران و علاقمندان سری جدید گوشی‌های هوشمند خود دیده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجتبی

۱۳۹۹/۴/۸
هیچی دیگه سازنده های گوشی از خودروساز های داخلی یاد گرفتند.

هشتگ نه به خرید گوشی تا قیمتاشون پایین بیارند
اینکه قیمت گوشی ها هم بالا رفته تو دنیا بخاطر آیفون هست که این کار رو انجام داده