خانهاخبار
وان پلاس از قیمت سه تلویزیون ارزان خود پرده برداشت

وان پلاس از قیمت سه تلویزیون ارزان خود پرده برداشت

وان پلاس با انتشار پوستری به قیمت سه مدل جدید از تلویزیون‌های هوشمند و مقرون به صرفه خود اشاره کرد. این محصولات 12 تیر معرفی می‌شوند.
۱۳۹۹/۴/۸

وان پلاس سپتامبر سال گذشته با محصولات سری Q1 وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شد. این سری دو تلویزیون داشت که قیمت نسبتا بالایی داشتند، اما این شرکت چند وقت پیش اعلام کرد که ۱۲ تیر ماه از محصولات ارزان قیمت‌تری رونمایی می‌کند.

وان پلاس پیش‌تر به بخشی از ویژگی‌های تلویزیون هوشمند جدید خود اشاره کرده بود و حالا هم اعلام کرده که می‌خواهد سه عضو جدید از این سری به بازار بفرستد. این شرکت هنوز اندازه نمایشگر تلویزیون‌های جدید خود را مشخص نکرده اما چندی قبل دو تلویزیون جدید از وان پلاس با اندازه‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی مجوز گرفته بودند. انتظار داریم که تلویزیون سوم هم مثل Q1 اندازه‌ای ۵۵ اینچی داشته باشد.

مدل ۳۲ اینچی تلویزیون جدید وان پلاس احتمالا از رزولوشن HD پشتیبانی خواهد کرد در حالی که مدل‌های ۴۳ و ۵۵ اینچی تا FHD و QHD را هم تحت پوشش قرار می‌دهند. این شرکت همچنین با انتشار پوستری اعلام کرد که محصولات جدیدش را در چه رنج قیمتی عرضه خواهد کرد. با این حساب، در بدترین شرایط انتظار داریم که سه مدل با قیمت‌های ۲۶۵، ۳۹۵ و ۶۶۰ دلار به فروش برسند.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، باید بگوییم که وان پلاس Q1 با قیمت ۹۲۵ و Q1 پرو با قیمت ۱۳۲۰ دلار به بازار آمدند. این دو دستگاه تلویزیون‌های پریمیوم بودند اما محصولات جدید این شرکت با ادعای مقرون به صرفگی وارد بازار خواهند شد.

در حال حاضر از مشخصات دقیق و کامل تلویزیون‌های جدید وان پلاس خبر نداریم، اما این شرکت تایید کرده که محصولات تازه‌اش از دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. با جی‌اس‌ام همراه بمانید تا در صورت انتشار اخبار بیشتر آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)