خانهاخبار
دریافت مجوز FCC پیکسل 4a را به عرضه نزدیک‌تر کرد

دریافت مجوز FCC پیکسل 4a را به عرضه نزدیک‌تر کرد

صدور مجوز FCC برای پیکسل 4a می‌تواند نشانگر این باشد که میان‌رده گوگل یک قدم دیگر به زمان عرضه نزدیک‌تر شده است. این مرجع حالا اطلاعات جالبی درباره موبایل گوگل ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۷

پیکسل 4a گوگل در ابتدا قرار بود در ماه مه معرفی شود، اما عرضه آن به خاطر ویروس کرونا تا ماه ژوئن به تاخیر افتاد. با نزدیک شدن به پایان ژوئن گزارشی منتشر شد که می‌گفت پیکسل 4a تا ماه اکتبر معرفی نخواهد شد. گوگل در حال حاضر هیچ صحبتی در این باره نکرده است، اما تلفن هوشمندی از این شرکت که احتمالا همان پیکسل 4a است از مرجع FCC آمریکا مجوز گرفته و این اتفاق می‌تواند به معنای عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه باشد.

مرجع FCC موبایلی با سه شماره مدل G025N, G025M و G025J را در پایگاه داده خود ثبت کرده و آخری احتمالا نسخه آمریکایی پیکسل 4a است. این اسناد نشان می‌دهد که پیکسل 4a برچسبی الکترونیکی خواهد داشت تا احتمالا قاب پشتی آن از هرگونه علامت و نشانه‌ای مبری باشد.

پیش‌تر رندرهایی از ظاهر پیکسل 4a منتشر شده بود و با توجه به گزارش‌ها می‌دانستیم که این گوشی احتمالا از اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. همچنین شایعه شده بود که قیمت پایه آن برای دو ظرفیت داخلی یادشده ۲۹۹ یا ۳۴۹ دلار است.

طبق گزارش‌ها، پیکسل 4a نمایشگری ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD خواهد داشت که در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. در قاب عقب نیز ماژول دوربین بزرگی دیده می‌شود که صرفا میزبان یک لنز ۱۲.۲ مگاپیکسلی است. کمی آن طرف‌تر می‌توانیم حسگر اثر انگشت فیزیکی را هم ببینیم. میان‌رده گوگل یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)