خانهاخبار
گزارش جدیدی قیمت مدل 4G آیفون 12 را تعیین کرد

گزارش جدیدی قیمت مدل 4G آیفون 12 را تعیین کرد

پس از خبری که هفته پیش از سوی تحلیل‌گر شرکت Wedbush منتشر شد، حالا افشاگر دیگری با تایید این موضوع اعلام کرده که آیفون 12 4G با قیمتی بسیار پایین‌تر از مدل 5G عرضه خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۷

دنیل ایوْز، تحلیل‌گر شرکت Wedbush، روز آخر خرداد در یادداشتی اعلام کرد که سری آیفون ۱۲ می‌تواند در کنار چهار مدلی که همه انتظارش را دارند مدل پنجمی داشته باشد که صرفا از 4G پشتیبانی کند. حالا افشاگر دیگری به نام Omega با تایید این موضوع می‌گوید قیمت آیفون ۱۲ نسل چهارم از ۵۴۹ دلار آغاز می‌شود.

البته در گزارش قبلی به نظر می‌رسد که فقط یک مدل 4G از سری آیفون ۱۲ عرضه خواهد شد، اما حالا ظاهرا باید منتظر دو آیفون 4G باشیم. با این حساب، آیفون 12 4G با قیمت ۵۴۹ دلار و آیفون 12 مکس 5G با قیمت ۶۴۹ دلار فروخته خواهند شد. قیمت پایه نسخه‌های 5G نیز مطابق گفته افشاگر معروف، جان پراسر، برای آیفون 12 5G از ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود.

تا چند هفته پیش تمامی گزارش‌ها به‌صورت مشترک انتظار داشتند که خانواده آیفون ۱۲ چهار مدل نسل پنجمی داشته باشد: آیفون ۱۲ ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ مکس ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی. حالا با تایید دوباره گزارش مربوط به آیفون پنجم و حتی ششم، می‌توانیم شانس بیشتری برای این دستگاه‌ها قائل باشیم.

البته اگر بیشتر به عقب برگردیم در گزارش جون ژنگ، تحلیل‌گر شرکت Rosenblatt Securities، در ماه دسامبر ۲۰۱۹ اشاره به ۶ آیفون ۱۲ با دو مدل 4G را مشاهده می‌کنیم. او در یادداشت خود مدعی شده بود که این دو دستگاه نمایشگر LCD خواهند داشت. ژنگ همچنین گفته بود که بخشی از سخت‌افزارهای این دو دستگاه نسبت به سایر اعضای خانواده آیفون ۱۲ کاملا متفاوت خواهد بود.

چنان‌چه اپل واقعا به دنبال رونمایی از ۶ آیفون جدید باشد، طرفداران برای اولین بار با بیشترین تعداد مدل‌های آیفون روبرو خواهند شد و می‌توانند انتخاب راحت‌تری از رنج قیمتی ۵۴۹ تا ۱۳۹۹ دلار داشته باشد. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اپل واقعا چنین برنامه‌ای در پیش دارد؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)