خانهاخبار
رندر واضح‌تری از گلکسی واچ 3 لو رفت

رندر واضح‌تری از گلکسی واچ 3 لو رفت

در رندر جدیدی از که سوی ایوان بلس از گلکسی واچ 3 سامسونگ منتشر شده، مدل 45 میلی‌متری این ساعت هوشمند را می‌بینیم که احتمالا تا چند هفته دیگر معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۶

ساعت هوشمند آتی سامسونگ با نام گلکسی واچ ۳ تاکنون در شایعات و گزارش‌های متعددی حاضر شده و احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود، اما رندرهای جدید این دستگاه ما را دقیق‌تر با وارث گلکسی واچ اکتیو ۲ آشنا می‌کند. افشاگر معروف، ایوان بلس، اخیرا تصویر واضحی از گلکسی واچ ۳ را به اشتراک گذاشته که ساعتی با بدنه استیل ضدزنگ و ظاهری شبیه گلکسی واچ نسل اول را نشان می‌دهد.

این رندر جدید با رندرها و تصاویر قبلی مطابقت دارد. گلکسی واچ ۳ درست مثل گلکسی واچ ۲۰۱۸ بیشتر از آن که شبیه ساعت هوشمند باشد شبیه یک ساعت عادی است. اگرچه از روی این رندر مشخص نیست، اما این دستگاه مثل نسل اول گلکسی واچ حاشیه‌ای چرخنده دارد و دو دکمه فیزیکی روی آن قرار گرفته است.

بخش پشتی بدنه نشان می‌دهد که این محصول مدل ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ است و با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاومت می‌کند. ساعت هوشمند سامسونگ همچنین استاندارد دوام MIL-STD-810G را دریافت کرده و محافظ گوریلا گلس DX دارد. به‌علاوه، با کمک این ساعت می‌توانیم به GPS داخلی دسترسی داشته باشیم.

از روی این رندر چیز زیادی درباره نمایشگر دستگیرمان نمی‌شود، اما بند چرمی موجود بسیار جذاب به نظر می‌رسد. واچ فیس حاضر در تصویر می‌تواند واچ فیس پیش‌فرض گلکسی واچ ۳ باشد و اطلاعاتی مثل تعداد قدم‌ها، شارژ باتری و وضعیت آب و هوا در آن قابل مشاهده است. مطمئنا این محصول هم مثل ساعت‌های قبلی سامسونگ امکان شخصی‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی واچ ۳ در دو اندازه ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری به‌ترتیب با نمایشگرهای ۱.۴ و ۱.۲ اینچی عرضه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توانیم به حسگر فشار خون، ضربان قلب، نوار قلب، ۱ گیگابایت رم و ارتباطات وای فای اشاره کنیم. همچنین گفته می‌شود که سیستم عامل این دستگاه Tizen OS 5.5 خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)