خانهاخبار
تلویزیون هوشمند آتی وان پلاس از وان پلاس 8 نازک‌تر خواهد بود

تلویزیون هوشمند آتی وان پلاس از وان پلاس 8 نازک‌تر خواهد بود

مدیرعامل شرکت وان پلاس اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تلویزیون هوشمند مقرون‌به‌صرفه این شرکت از وان پلاس 8 نازک‌تر است. این دستگاه در تاریخ 12 تیر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۶

به گفته پیت لاو، مدیرعامل شرکت وان پلاس، نسل بعدی تلویزیون‌های هوشمند این شرکت قرار است حتی از وان پلاس ۸ نیز باریک‌تر باشد. او اخیرا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت اندروید سنترال اعلام کرده که ضخامت تلویزیون وان پلاس در نازک‌ترین بخش به ۶.۹ میلی‌متر می‌رسد، این یعنی تلویزیون این شرکت حتی از آخرین موبایل پرچمدار آن‌ها نازک‌تر خواهد بود.

مدیرعامل وان پلاس صحبت‌هایی در خصوص فرم فاکتور این محصول نیز داشت. لاو گفت نسبت صفحه به بدنه تلویزیون آن‌ها ۹۵ درصد است که در گروه تلویزیون‌های بالا رده متداول است، اما با توجه به قیمت پایین این دستگاه بسیار منحصر به فرد خواهد بود.

ظاهرا تلویزیون جدید وان پلاس بلندگوهایی خواهد داشت که می‌توانند تا ۹۰ درجه بچرخند و از این طریق ۵۰ درصد باس بیشتری داشته باشند. فعلا مشخص نیست که این سازوکار در عمل چگونه کار می‌کند، اما پر واضح است که طراحی این دستگاه مثل سایر تلویزیون‌های موجود در بازار نخواهد بود. لاو می‌گوید:

ما معتقدیم که طراحی‌های واقعا خوب عمدا به‌دنبال فرم خارجی اغراق‌آمیز نمی‌روند. در واقع، حتی شاید لازم باشد که فرم داخلی را در اولویت قرار دهند: مواد، کیفیت ساخت و جزئیات کوچک اهمیت دارند. ما با این تلویزیون در پی خلق چیزی هستیم که نه تنها زیبایی اتاق شما را افزایش می‌دهد بلکه استفاده از آن لذت‌بخش است.

وان پلاس چند وقت پیش اعلام کرده بود که نسخه‌های ارزان‌تر تلویزیون‌های Q1 و Q1 پرو را در تاریخ ۱۲ تیر معرفی خواهد کرد. اگرچه تلویزیون‌های این شرکت تاکنون فقط در هند و چین عرضه شده بودند، اما آن‌ها قصد دارند که محصولات خود را در آینده نزدیک به آمریکای شمالی و اروپا هم برسانند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)