خانهاخبار
بخشی از مشخصات گلکسی زد فلیپ 5G در مرجع TENAA فاش شد

بخشی از مشخصات گلکسی زد فلیپ 5G در مرجع TENAA فاش شد

گلکسی زد فلیپ سامسونگ قرار است با پشتیبانی از 5G در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 از راه برسد. حالا مرجع چینی TENAA و گزارشی مستقل به بخشی از مشخصات فنی این گوشی اشاره کرده‌اند.
۱۳۹۹/۴/۵

صفحه پشتیبانی گلکسی زد فلیپ 5G که احتمالا در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی خواهد شد، رسما در وب‌سایت کره‌ای سامسونگ در دسترس قرار گرفت. این دستگاه با شماره مدل SM-F707N در این وب‌سایت دیده می‌شود که با توجه به گزارش‌های قبلی می‌دانیم شماره مخصوص نسخه کره‌ای گلکسی زد فلیپ 5G است.

فعلا در این صفحه هیچ اطلاعات درباره مشخصات فنی موبایل مذکور وجود ندارد، ولی گلکسی زد فلیپ 5G توسط مرجع TENAA تایید شده تا حداقل از آن طریق بتوانیم به‌شکلی موثق به جزئیات فنی این گوشی دسترسی داشته باشیم.

گلکسی زد فلیپ 5G ظاهرا در مجموع شش شماره مدل دارد که یکی از آن‌ها با شماره SM-F7070 در TENAA مجوز گرفته است. این مرجع می‌گوید تلفن مذکور دارای صفحه ثانویه‌ای به اندازه ۱.۰۵ اینچ است و از دو باتری با ظرفیت‌های ۲۵۰۰ و ۷۰۴ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.

در گزارش دیگری از سوی افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital chat station، گفته شده که گلکسی زد فلیپ 5G نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوآلکام با سرعت کلاک ۳.۰۹ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.

نمایشگر ثانویه این دستگاه نسبت به مدل 4G کوچک‌تر شده ولی همچنان از رزولوشن ۳۰۰ در ۱۱۲ پیکسل استفاده می‌کند. با این حال، دوربین سلفی از لنز ۱۰ به ۱۲ مگاپیکسلی ارتقا یافته و دوربین عقب هم حالا شامل یک لنز ۱۲ و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی است. مشخصات فیزیکی این دستگاه مثل ابعاد و وزن مشابه نسخه 4G باقی مانده و سرعت شارژ آن نیز تغییری نکرده است.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی زد فلیپ 5G در مراسمی به تاریخ ۱۵ مرداد همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ معرفی شود. عرضه این دستگاه احتمالا به ماه سپتامبر موکول خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)