خانهاخبار
حفره دوربین سلفی گلکسی فولد 2 در محل نامتداولی قرار دارد

حفره دوربین سلفی گلکسی فولد 2 در محل نامتداولی قرار دارد

بر اساس رندری که از سوی افشاگر توئیتری، آیس یونیورس، منتشر شده است، حفره دوربین سلفی گلکسی فولد 2 را در محلی می‌بینیم که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد.
۱۳۹۹/۴/۵

افشاگر معروف دنیای موبایل، آیس یونیورس، در توئیت تازه‌ای رندری از گلکسی فولد ۲ را به اشتراک گذاشته که طراحی عجیب دوربین سلفی این دستگاه را نشان می‌دهد. در این رندر حفره دوربین سلفی گلکسی فولد ۲ نه در گوشه یا وسط صفحه بلکه در ناحیه‌ای بین مرکز و سمت راست نمایشگر قرار گرفته است.

image

در نگاه اول این رندر کمی عجیب به نظر می‌رسد و آیس یونیورس نیز به این موضوع اذعان دارد. اما او در توئیت دیگری علت احتمالی این طراحی را تشریح کرده است. وی با انتشار تصویری دیگری نشان داده که با توجه به محل تا خوردن نمایشگر گلکسی فولد ۲ این حفره در مرکز بخش سمت راستی صفحه قرار می‌گیرد.

image

سامسونگ نمی‌توانسته دوربین سلفی را در مرکز نمایشگر قرار دهد، چون در آن‌جا لولای دستگاه قرار گرفته و چنین کاری از نظر فنی ممکن نیست. به‌علاوه، قرارگیری آن در سمت راست نیز ممکن نبوده، چون آن را زیر دوربین قاب پشتی قرار می‌داده است. اگر طراحی موجود در این رندر را با طراحی گلکسی فولد نسل اول تطابق بدهیم، می‌توانیم ببینیم که این لنز دقیقا در محل لنز نسل قبلی قرار گرفته است.

image

این شرکت احتمالا سال آینده به سراغ دوربین سلفی زیر صفحه خواهد رفت تا از بروز چنین مسائلی اجتناب کند. آن‌ها سال‌هاست که مشغول کار روی چنین دوربینی هستند و به نظر می‌رسد که این فناوری بالاخره سال آینده برای عرضه عمومی آماده خواهد شد. حتی اگر سامسونگ نتواند از فناوری اختصاصی خود استفاده کند، می‌تواند به سراغ استفاده از محصولات شرکت‌های دیگر برود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی فولد ۲ احتمالا امسال به جای پلاستیک از لایه قوی‌تری به نام شیشه فوق باریک یا UTG استفاده خواهد کرد و پنل داخلی و خارجی آن بزرگ‌تر می‌شود. انتظار می‌رود که پنل داخلی این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. همچنین باید منتظر کاهش قیمت این محصول باشیم.

گلکسی فولد ۲ احتمالا در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شود اما تا ماه سپتامبر به ویترین فروشگاه‌ها نمی‌رسد. به‌علاوه، احتمالا عرضه این دستگاه تا پایان سال جاری میلادی به خاطر مشکلاتی که در حوزه تامین قطعات وجود دارد محدود خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)