خانهاخبار
سری آیفون 12 احتمالا با شارژر 20 واتی عرضه می‌شود

سری آیفون 12 احتمالا با شارژر 20 واتی عرضه می‌شود

مطابق تصویری که اخیرا در شبکه اجتماعی توئیتر به اشاره گذاشته شده، به نظر می‌رسد که حداقل یک عضو از سری آیفون 12 با شارژر سریع 20 واتی روانه بازار شود.
۱۳۹۹/۴/۵

بر اساس تصویری که به‌تازگی از سوی افشاگری به نام Mr White در توئیتر منتشر شده، این احتمال داده می‌شود که اپل حداقل برخی از مدل‌های سری آیفون ۱۲ را با شارژر ۲۰ واتی USB-C عرضه کند. کورپتینویی‌ها پارسال آیفون ۱۱ پرو را با شارژ ۱۸ واتی USB-C راهی بازار کردند، اما آیفون ۱۱ از شارژر ۵ واتی استفاده می‌کرد. آیفون ۱۱ پرو اولین آیفون تاریخ بود که با شارژر سریع روانه بازار شد.

شایعات حاکی از آن است که اپل امسال خانواده آیفون ۱۲ را با چهار عضو عرضه می‌کند که همگی نمایشگر OLED خواهند داشت. طبق گزارش‌ها باید منتظر یک آیفون ۵.۴ اینچی، دو آیفون ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۶.۷ اینچی باشیم. البته در شایعات اخیر به مدل پنجمی هم اشاره شده که می‌توانید قیمتی ارزان‌تر از ۶۵۰ دلار داشته باشد.

مدل ۶.۷ اینچی و یکی از مدل‌های ۶.۱ اینچی مدل‌های پرو آیفون ۱۲ خواهند بود و احتمال دارد که شارژر ۲۰ واتی فقط با این محصولات به دست کاربران برسد. اما با توجه به انتقاداتی که به عرضه آیفون ۱۱ با شارژر ۵ واتی وجود داشت، ممکن است اپل سرانجام تصمیم گرفته باشد که همه مدل‌های پرچمداران پیش روی خود را به شارژ سریع‌تر مجهز کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)