خانهاخبار
ایسر از PC، لپتاپ، مانیتور و لوازم جانبی گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

ایسر از PC، لپتاپ، مانیتور و لوازم جانبی گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت ایسر امروز از چندین محصول جدید از جمله چند کامپیوتر رومیزی، لپتاپ، مانیتور و موس و صندلی گیمینگ رونمایی کرد. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات این دستگاه‌ها می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۴/۴

شرکت ایسر امروز از چند محصول جدید رونمایی کرد. علاوه بر لپتاپ Swift 5 چندین کامپیوتر رومیری، لپتاپ، مانیتور و لوازم جانبی گیمینگ تازه نیز معرفی شد. در بخش کامپیوترهای رومیزی ابتدا شاهد Predator Orion 9000 بودیم که از برترین کامپیوترهای گیمینگ ایسر به حساب می‌آید. این دستگاه حداکثر از پردازنده Core i9 Extreme Edition اینتل و دو گرافیک GeForce RTX 2080 Ti انویدیا استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه قادر به پشتیبانی از حداکثر سه هارد دیسک ۳.۵ اینچی و دو درایو SSD با اندازه ۲.۵ اینچی است. Predator Orion 9000 سه فن ۱۲۰ میلی‌متری برای خنک‌سازی دارد و از RGB برای تزئین آن استفاده شده است. این محصول از ماه اکتبر با قیمت پایه ۲۷۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

image

محصول بعدی Predator Orion 3000 است که از نسل دهم پردازنده‌های اینتل با حداکثر مدل Core i7 و گرافیک GeForce RTX 2070 استفاده می‌کند. این دستگاه نهایتا می‌تواند به ۶۴ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه NVMe SSD و دو هارد دیسک ۳.۵ اینچی مجهز شود. Orion 3000 نیز نورپردازی RGB دارد و بدنه آن شیشه‌ای است تا بتوانید داخل کیس را ببینید. این محصول از ماه سپتامبر با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

ایسر برای کسانی که به‌دنبال صرف هزینه‌های کمتر هستند Nitro 50 را معرفی کرده که از نسل دهم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند. پردازنده این دستگاه حداکثر Core i7 و گرافیک آن GeForce RTX 2060 Super خواهد بود. همچنین Nitro 50 می‌تواند حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه SSD و دو هارد دیسک ۳ ترابایتی داشته باشد. این محصول فاقد نورپردازی RGB است و بدنه شیشه‌ای هم ندارد. Nitro 50 از ماه سپتامبر با قیمت پایه ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

در بخش لپتاپ‌ها، بالاترین مدل جدید ایسر Predator Helios 700 است که حداکثر می‌تواند با پردازنده Core i9-10980HK اینتل به دست خریداران برسد. این لپتاپ با دو مدل گرافیک GeForce RTX 2080 Super یا GeForce RTX 2070 عرضه می‌شود. ایسر سیستم مدیریت گرمای جدیدی به نام PowerGem را در این محصول به کار گرفته که مخصوص مدل Core i9 است. Helios 700 می‌تواند ۶۴ گیگابایت رم داشته باشد و از درایوهای SSD به‌صورت RAID 0 استفاده کند.

این دستگاه نمایشگری ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و تاییدیه Nvidia G-Sync دریافت کرده است. کیبورد Helios 700 مجهز به نورپردازی RGB است، و کلیدهای WASD آن حالا سوئیچ‌های مکانیکی MagForce دارند اما می‌توانید آن‌ها را در هر زمان به کلیدهای عادی WASD تبدیل کنید. این لپتاپ از ماه سپتامبر با قیمت پایه ۲۳۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

دستگاه بعدی Predator Helios 300 است که از پردازنده نسل دهم سری H اینتل استفاده می‌کند و حداکثر به گرافیک GeForce RTX 2070 با طراحی Max-Q مجهز می‌شود. این لپتاپ حداکثر ۳۲ گیگابایت رم، دو SSD در حالت RAID 0 و حداکثر ۲ ترابایت HDD خواهد داشت. Helios 300 برای خنک‌سازی از دو فن استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها فن نسل چهارم ایسر موسوم به AeroBlade است که صدای کمتری دارد.

Predator Helios 300 نمایشگری ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی دارد و برای صدا از DTS:X Ultra Audio پشتیبانی می‌کند. این لپتاپ از ماه ژوئیه با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

لپتاپ Predator Triton 300 ظاهر ظریف‌تری دارد، اما از پردازنده نسل دهم سری Core H اینتل استفاده می‌کند و حداکثر با گرافیک GeForce RTX 2070 Max-Q عرضه می‌شود. سیستم خنک‌سازی این دستگاه مشابه Helios 300 است. Triton 300 که با تمرکز بیشتر بر خالقان محتوا ساخته شده نمایشگری ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB دارد. این محصول برای ذخیره‌سازی از سه شکاف SSD پشتیبانی می‌کند. این لپتاپ از ماه ژوئیه با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

آخرین لپتاپ جدید ایسر Nitro 7 است که از پردازنده Comet Lake H Series اینتل استفاده می‌کند. گرافیک این لپتاپ حداکثر GeForce RTX 2060 است و رم آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. برای فضای ذخیره‌سازی سه شکاف به منظور استفاده از M.2 SSD وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را روی RAID 0 پیکربندی کنید. سیستم خنک‌سازی Nitro 7 از دو فن و فناوری CoolBoost بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه ۱۵.۶ اینچی رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد. این لپتاپ از ماه سپتامبر با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

image

اگر به دنبال مانتیور هستید، ایسر چند محصول جدید برای شما معرفی کرده است. جذاب‌ترین این محصولات Predator X25 است که پنلی ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۳۵۰ هرتزی دارد که توسط Nvidia G-Sync تایید شده است. فعلا اطلاعاتی درباره زمان عرضه یا قیمت این دستگاه موجود نیست.

image

سپس سری Predator XB3 را داریم که در مدل‌های ۲۴.۵ اینچی، ۲۷ اینچی و ۳۱.۵ اینچی عرضه می‌شود. این سری از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. این مانیتورها میدان دید ۱۷۸ درجه‌ای دارند و زمان پاسخگویی آن‌ها ۰.۵ میلی‌ثانیه است. این محصول با قیمت پایه ۴۲۹ دلار از ماه سپتامبر به‌فروش می‌رسد.

image

ایسر در نهایت چند لوازم جانبی گیمینگ جدید عرضه کرده است. موس Predator 350 با دقت 16000 DPI و ۸ دکمه قابل برنامه‌ریزی عرضه می‌شود. این موس می‌تواند به‌صورت بی‌سیم و با سیم استفاده شود و نرخ اعلام موقعیت آن در این حالت‌ها به‌ترتیب ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ هزار بار در ثانیه است. این محصول همین حالا با قیمت ۱۲۴ دلار در آمریکا عرضه می‌شود.

این شرکت با کمک کمپانی OSIM، فعال در حوزه صندلی‌های ماساژ، صندلی گیمینگ جدیدی معرفی کرده است. صندلی Predator Gaming Chair x OSIM از فناوری V-Hand شرکت OSIM استفاده می‌کند که حس ماساژ را روی شانه و گردن کاربر شبیه‌سازی می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره زمان عرضه یا قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)