خانهاخبار
نسخه موبایل Apex Legends تا پایان 2020 منتشر خواهد شد

نسخه موبایل Apex Legends تا پایان 2020 منتشر خواهد شد

بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت EA، بازی بتل رویال Apex Legends تا پایان سال برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۴/۴

از جمله محبوب‌ترین بازی‌های شوتر بتل رویال می‌توانیم به فورتنایت، پابجی و کال آو دیوتی اشاره کنیم. ایپکس لجندز شرکت EA نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد اما به اندازه بقیه محبوب نیست چون فاقد نسخه موبایل است. با این حال، مدیرعامل EA، اندرو ویلسون، اخیرا اعلام کرده که نسخه موبایل این بازی تا پایان سال برای موبایل نیز عرضه خواهد شد.

ایپکس لجندز قرار بود الکترونیک آرتس را به بازار بازی‌های بتل رویال وارد کرده و سهمی به آن‌ها اختصاص دهد. با این حال، محبوبیت این بازی در طول زمان رفته‌رفته کمتر شد. حالا EA انتظار دارد که با عرضه نسخه موبایل بتواند به گروه بزرگ‌تری از گیمرها دسترسی داشته باشد.

مدیرعامل EA اعلام کرده که نسخه موبایل ایپکس لجندز تا پایان سال صرفا در دسترس برخی بازارها قرار خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که این عرضه محدود به کدام کشورها خواهد بود، اما پیش‌بینی می‌شود که تمام دنیا تا اوایل سال ۲۰۲۱ به نسخه موبایل این بازی دسترسی پیدا کنند.

صحنه دنیای بازی‌های موبایلی به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا جذابیت بسیار بیشتری پیدا کرده است. اطلاعات منتشره از سوی شرکت Sensor Tower نشان می‌دهد که پابجی در ماه مه ۲۰۲۰ پرطرفدارترین بازی موبایل بوده و درآمدی ۲۲۶ میلیون دلاری داشته است. با این حساب، عجیب نیست که الکترونیک آرتس هم می‌خواهد بازی بتل رویال خود را به پلتفرم موبایل ببرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۹/۴/۵
عالی میشه من بی صبرانه منتظرم تا بیاد