خانهاخبار
وان پلاس رسما از عرضه قریب‌الوقوع موبایلی مقرون‌به‌صرفه خبر داد

وان پلاس رسما از عرضه قریب‌الوقوع موبایلی مقرون‌به‌صرفه خبر داد

شرکت وان پلاس در پست‌هایی اعلام کرد که خط تولید تازه‌ای از گوشی‌های ارزان‌تر را راه‌اندازی کرده است. اولین عضو از این خط تولید احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۴

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات گوناگون، وان پلاس رسما اعلام کرد که سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند خود را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت، پیت لاو، با انتشار پستی در انجمن گفتگوی رسمی وان پلاس گفت آن‌ها می‌خواهند تجربه کاربری پریمیوم را به خط تولید جدیدی از گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر وارد کنند.

وان پلاس می‌گوید این تصمیم برای تولید سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند به‌موجب درخواست‌های افرادی اجرایی شده که موبایلی مناسب و قدرتمند با قیمت در دسترس‌تر برای مصارف عادی روزانه خود می‌خواستند. آن‌ها این سری را ابتدا در اروپا و هند عرضه خواهند کرد و در آینده نزدیک قصد دارند محصولات خود را به آمریکای شمالی نیز برسانند.

image

این تیم تولید رهبر جدیدی به نام پاول یو خواهد داشت که احتمالا وظیفه رونمایی از وان پلاس Z را برعهده می‌گیرد. آقای یو از ۵ سال پیش در وان پلاس کار می‌کرده و پیش از آن مدیر پروژه شرکت Coolpad بوده است.

اکانت رسمی توئیتر وان پلاس و اکانت هم‌بنیان‌گذار این شرکت، در توئیت‌هایی با هشتگ NewBeginnings به عرضه قریب‌الوقوع این محصول اشاره کرده‌اند. کارل پی که پیش‌تر هم درباره وان پلاس Z توئیتی منتشر کرده بود، آدرس صفحه اینستاگرامی را منتشر کرده که اسم آن OnePlusZthing است. این صفحه فقط سه پست دارد و فعلا خصوصی است.

موبایل مقرون به صرفه وان پلاس احتمالا وان پلاس Z یا وان پلاس Nord نام خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کنند. این گوشی با نمایشگری از نوع امولد و دوربین چهارگانه به بازار می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که دستگاه مذکور در ماه ژوئیه معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)