خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی فولد 2 ناامیدکننده است

رندرهای جدید گلکسی فولد 2 ناامیدکننده است

به‌تازگی رندرهای جدیدی از گلکسی فولد 2 سامسونگ منتشر شده که دستگاهی متفاوت را نشان می‌دهد. طراحی این دستگاه مخالف آن‌چیزی خواهد بود که کاربران خواستارش بودند.
۱۳۹۹/۴/۴

بازار تلفن‌های هوشمند تاشو هنوز در ابتدای راه قرار دارد. اولین گوشی مصرفی این بازار گلکسی فولد سامسونگ بود که جای پیشرفت زیادی داشت و حالا انتظار داریم که نسل دوم این گوشی حداقل بخشی از مشکلات نسل اول را حل کرده باشد. بسیاری نسبت به اندازه کوچک نمایشگر بیرونی گلکسی فولد اعتراض داشتند. آن دستگاه در داخل نمایشگری ۷.۳ اینچی و در بیرون نمایشگری ۴.۶ اینچی داشت.

اکنون برای کسانی که به عرضه پنلی بزرگ‌تر در بخش بیرونی گلکسی فولد ۲ امیدوار بودند خبرهای خوب و بدی در پیش داریم. خبرگزاری ETNews چند هفته پیش گفته بود که اندازه صفحه نمایش بیرونی نسل دوم گلکسی فولد ۶.۲۳ اینچ خواهد بود و از رزولوشن ۸۱۹ در ۲۲۶۷ استفاده خواهد کرد. این پنل با نسبت تصویر ۲۴.۹:۹ بسیار دراز خواهد بود و بخش بزرگی از بدنه خارجی دستگاه را پر می‌کند. این پنل قرار بود از نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتزی استفاده کند.

به گفته ETNews، پنل داخلی این گوشی قرار بود ۷.۷ اینچ با رزولوشن ۱۶۸۹ در ۲۲۱۳ پیکسل باشد. این پنل با شیشه فوق باریک یا UTG و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده بود که هر دو پنل داخلی و خارجی این گوشی از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده خواهند کرد.

image

با این حال، خبر بد رندرهای جدیدی است که Pigtou بر اساس پتنتی از سامسونگ در دفتر جهانی پتنت‌ها تصویرسازی کرده است. در توضیحی که همراه این پتنت دیده می‌شود آمده: «دستگاهی الکترونیکی شامل نمایشگری منعطف و ساختار لولایی». همچنین در بخش جلویی گوشی نوار باریکی را می‌بینیم که همان نمایشگر بیرونی دستگاه است.

image

هرچند بعید به نظر می‌رسد، اما اگر سامسونگ از این طراحی برای گلکسی فولد ۲ استفاده کند، احتمالا باید منتظر انتقادات شدیدی حتی از سوی طرفداران این شرکت باشیم. در این پتنت همچنین طراحی لولایی را می‌بینیم که شبیه گلکسی زد فلیپ به نظر می‌رسد. بر اساس اسناد مراجع رگولاتوری، ظاهرا مجموع ظرفیت باتری گلکسی فولد ۲ برابر ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

همان طور که گفتیم، گلکسی فولد نسل اول دو مشکل بزرگ داشت. نمایشگر خارجی آن کوچک بود، و نمایشگر داخلی هم از ناچی بزرگ و حاشیه‌های نسبتا زیاد استفاده می‌کرد. افشاگر معروف، آیس یونیورس، چند روز پیش اعلام کرده بود که حاشیه‌های نمایشگر گلکسی فولد ۲ صرفا ۳.۸ میلی متر خواهد بود و اندازه حفره دوربین سلفی این گوشی ۴.۸ میلی متر برآورد شده است.

در ادامه نمونه‌ای از رندر گلکسی فولد ۲ با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر را هم مشاهده می‌کنید. این گوشی احتمالا همراه با گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد رسما معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)