خانهاخبار
ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در نیمه اول 2021 از راه می‌رسد

ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در نیمه اول 2021 از راه می‌رسد

بر اساس جدیدترین یادداشت تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ چی کو، نسل سوم ایرپاد معمولی در نیمه نخست سال 2021 معرفی می‌شود و ظاهری شبیه ایرپاد پرو خواهد داشت.
۱۳۹۹/۴/۲

مینگ چی کو امروز در یادداشتی به نقشه راه اپل برای مهاجرت به سمت پردازنده‌های مبتنی بر ARM اشاره کرد. او حالا در یادداشت دیگری به صحبت درباره نسل بعدی ایرپاد پرداخته است. کو می‌گوید اپل تا پایان تعطیلات زمستانی امسال به فروش نسل دوم ایرپاد ادامه خواهد داد. ولی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ ایرپاد ۳ را معرفی می‌کند.

او می‌گوید نسل سوم ایرپاد فرم فاکتوری شبیه ایرپاد پرو خواهد داشت. نسل دوم ایرپاد در ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی شد و از تراشه‌ای بهره می‌برد که امکان گوش به فرمان بودنِ دائمیِ سیری را فراهم می‌کرد. علاوه بر این، با ایرپاد ۲ کیس شارژر بیسیم نیز ارائه شد تا کاربران بتوانند از فناوری‌های Qi برای شارژ بیسیم این کیس استفاده کنند. با این حال، ظاهرا ایرپاد ۲ شبیه نسل اول ایرپاد بود.

کوپرتینویی‌ها در ماه اکتبر پارسال ایرپاد پرو را معرفی کردند که مهم‌ترین قابلیت آن حذف نویز فعال بود. این دستگاه طراحی متفاوتی داشت که داخل کانال گوش قرار می‌گرفت و دسته کوتاه‌تری نسبت به ایرپاد معمولی داشت. تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل اشاره‌ای به نقاط تشبیه ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو نکرده، اما بعید به نظر می‌رسد که اپل تمام ایرپادهای خود را به حالت تو-گوشی تبدیل کند. شاید منظور کو از شباهت بین این دو محصول از نظر بدنه و دسته کوتاه‌تر آن باشد.

مینگ چی کو همچنین دوباره تایید کرد که اپل در داخل جعبه آیفون ۱۲ ایرپاد سیمی قرار نخواهد داد تا به فروش ایرپاد بیسیم کمک کند. با وجود این که او باور دارد رشد فروش ایرپاد به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده، اما همچنان به فروش این محصول در دنباله سال خوش‌بین است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)