خانهاخبار
توئیت جدید بنیان‌گذار وان پلاس احتمالا به قیمت وان پلاس Z اشاره دارد

توئیت جدید بنیان‌گذار وان پلاس احتمالا به قیمت وان پلاس Z اشاره دارد

میان‌رده وان پلاس قرار است در ماه ژوئیه معرفی شود و بسیاری منتظرند تا ببینند این شرکت چه قیمتی برای موبایل آتی خود انتخاب خواهد کرد. حالا توئیتی منتشر شده که ممکن است به این قیمت اشاره داشته باشد.
۱۳۹۹/۴/۳

وان پلاس در سال ۲۰۱۴ با معرفی محصولاتی پرقدرت، باکیفیت و مقرون به صرفه وارد بازار شد تا رقیبی حسابی برای پرچمداران باشد. این شرکت در چند سال اخیر رفته‌رفته قیمت محصولات پرچمدار خود را افزایش داده و حالا آن را به مرز ۷۰۰ دلار رسانده است. این مسئله خیلی از طرفداران وان پلاس را از محصولات این شرکت ناامید کرده است.

اکنون کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران برند وان پلاس، توئیت ۶ سال پیش وان پلاس در سال ۲۰۱۴ را ری‌توئیت کرده و نوشته: «زمان زیادی گذشته است...» اولین نسل از گوشی‌های این شرکت با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار شده بود. در نتیجه این توئیت می‌تواند اشاره‌ای به قیمت مشابه وان پلاس Z (یا وان پلاس Nord) داشته باشد؛ موبایلی میان‌رده که قرار است در ماه ژوئیه از راه برسد.

image

مدل پایه وان پلاس وان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشت ولی اگر می‌خواستید می‌توانستید مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۳۴۹ دلار تهیه کنید. به‌تازگی یک وب‌سایت هندی از قیمت‌گذاری ۳۲۸ دلاری برای وان پلاس Z خبر داده بود. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار رقیبی برای آیفون SE 2020 اپل باشد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس Z نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع S-AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. این گوشی از اسنپدراگون ۷۶۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی وان پلاس Z لنزی ۱۶ مگاپیکسلی است و در قاب عقب نیز دوربین سه‌گانه متشکل از لنزهای ۶۴ + ۱۶ + ۱۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هنوز معلوم نیست که این گوشی با چه نامی وارد بازار می‌شود، اما وان پلاس Z و وان پلاس Nord از گزینه‌های اصلی هستند. همچنین، احتمالا تاریخ ۱۰ ژوئیه مصادف با ۲۰ تیر برای رونمایی از این تلفن هوشمند انتخاب شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)