خانهاخبار
موس Mi Smart شیائومی با قابلیت تشخیص گفتار تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

موس Mi Smart شیائومی با قابلیت تشخیص گفتار تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

شیائومی تاکنون موس و کیبوردهای بسیاری را تحت برند Mi و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه اکوسیستم خود به بازار معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۴/۲

شیائومی تاکنون موس و کیبوردهای بسیاری را تحت برند Mi  و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه اکوسیستم خود به بازار معرفی کرده است. حتی برخی از این محصولات همچون موس وایرلس Mi Portable توانسته‌اند از این نیز فراتر رفته و در بازارهای خارج از چین عرضه شوند. بنابر لیست جدیدی که وبسایت بلوتوث منتشر کرده، چنین به نظر می‌رسد که این تولیدکننده‌ی بزرگ چینی در حال توسعه یک موس جدید است.

image



گروه منافع ویژه بلوتوث که به اختصار Bluetooth SIG نامیده می‌شود، اخیرا موس جدید شیائومی را تایید کرده و برای آن گواهینامه صادر نموده است. این موس که تحت نام mi Smart شناخته می‌شود و شماره مدل XASB01ME بر روی آن حک خواهد شد. این موس از تکنولوژی تشخیص گفتار بهره می‌برد و از ترجمه متون پشتیبانی می‌کند. همچنین دقت آن برابر با 4000 DPI (نقطه بر اینچ) است.
چند ماه پیش، شیائومی کیبوردی را معرفی کرد که از صدای ورودی پشتیبانی می‌کرد. کارشناسان معتقدند که تکنولوژی این موس نیز تقریبا همانند کیبورد مذکور است. موس Mi Smart از تکنولوژی بلوتوث نسخه 5 برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌کند اما انتظار می‌رود که قابلیت اتصال از طریق وای فای نیز در آن گنجانده شود. همچنین به نظر می‌رسد این موس از باتری قابل شارژ استفاده کند.
هنوز سخنی در رابطه با عرضه این محصول به میان نیامده است بنابراین باید منتظر خبرهای آتی باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)