خانهاخبار
استقبال زیاد از شیائومی می بند 5 موجودی آن را به اتمام رساند

استقبال زیاد از شیائومی می بند 5 موجودی آن را به اتمام رساند

کمی بیشتر از یک هفته از زمان معرفی می بند 5 می‌گذرد، اما استقبال زیاد علاقه‌مندان باعث شده موجودی این دستبند هوشمند به‌سرعت به پایان برسد.
۱۳۹۹/۴/۱

شیائومی می بند ۵ فقط بیش از یک هفته است که معرفی شده اما به همین زودی موجودی آن به اتمام رسیده است. فروشگاه آنلاین شیائومی می‌گوید که نسخه‌های NFC و غیر NFC می بند ۵ در تاریخ ۳۰ ژوئن مصادف با ۱۰ تیر مجددا موجود خواهند شد. جدیدترین دستبند هوشمند این شرکت با قیمت ۲۷ دلار برای مدل فاقد NFC و ۳۲ دلار برای مدل مجهز به NFC معرفی شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه ماه آینده وارد بازار جهانی شود.

شیائومی به‌تازگی به‌روزرسانی نسخه ۴.۲.۰ را برای می بند ۵ منتشر کرده که قابلیت ردیابی خواب REM را به این دستگاه اضافه می‌کند. تاکنون هیچ مدلی از سری می بند قادر به شناسایی این مرحله از خواب که در آن چشم‌ها با سرعت تکان می‌خورند نبود. در همین مرحله از خواب است که افراد رویا می‌بینند.

می بند ۵ نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع امولد دارد و از ۱۱ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. این دستگاه تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و یک باتری ۱۲۵ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا دو هفته دوام بیاورد. شارژر می بند ۵ برای اولین بار از ارتباط مغناطیسی استفاده می‌کند. با این دستگاه می‌توانید ضربان قلب، مسافت طی‌شده و سطح اکسیژن خون را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید دوربین موبایل را کنترل کرده یا قفل تلفن هوشمند خود را باز نمایید.

می بند شیائومی یکی از محبوب‌ترین دستبندهای سلامتی دنیاست که معمولا به سرعت و در حجم بالا به فروش می‌رود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

تابنده

۱۳۹۹/۴/۲
خسته نباشه واقعا،با این مدل و اپدیت جدیدش تازه رسیده به امکانات هانر بند 5 :)