خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره نمایشگر گلکسی فولد 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره نمایشگر گلکسی فولد 2 منتشر شد

افشاگر معروف توئیتری در چند پست تازه به افشای اطلاعاتی درباره نمایشگر گلکسی فولد 2 پرداخته که ما را با شکل فیزیکی آن بیشتر آشنا می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۱

همان طور که از نام گلکسی فولد ۲ پیداست، این گوشی جانشین نسل اول گلکسی فولد خواهد شد. سامسونگ نمی‌خواهد مراسم جداگانه‌ای برای رونمایی از این تلفن هوشمند برگزار کند و آن را همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ احتمالا در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی خواهد کرد.

اگر این تاریخ درست باشد، یک ماه و نیم تا رونمایی از این گوشی فاصله داریم و طبیعی است که اطلاعات بیشتری درباره آن فاش شود. بر همین مبنا، افشاگر معروف توئیتری، آیس یونیورس، به‌تازگی اعلام کرده که گلکسی فولد ۲ نمایشگری ۷.۷ اینچی خواهد داشت و این اندازه با گزارشی که پیش‌تر منتشر شده بود مطابق است.

او می‌گوید موبایل تاشوی جدید سامسونگ حاشیه‌های خود را کاهش داده و آن‌ها را به ۳.۸ میلی‌متر رسانده است. در ابتدا قرار بود دوربین سلفی گلکسی فولد ۲ به زیر نمایشگر برود، اما بعدا معلوم شد که طراحی حفره‌ای به جای این طراحی انتخاب شده تا گوشی مذکور مشابه سایر گوشی‌های جدید سامسونگ باشد. ظاهر دوربین زیر صفحه هنوز برای عرضه عمومی آماده نشده است.

آیس یونیورس می‌گوید حفره دوربین سلفی گلکسی فولد ۲ بسیار کوچک است و قطر آن به ۴.۸ میلی متر می‌رسد. با این حساب حضور آن نمی‌تواند چندان آزاردهنده باشد و احتمالا آن‌قدرها به چشم نخواهد آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)