خانهاخبار
گزارش: اپل احتمالا در حال کار روی گیم کنترلری برای اپل TV است

گزارش: اپل احتمالا در حال کار روی گیم کنترلری برای اپل TV است

مطابق جدید‌ترین شایعه‌ای که به فضای مجازی راه پیدا کرده، این احتمال مطرح شده که اپل در حال کار روی گیم کنترلری برای Apple TV باشد.
۱۳۹۹/۴/۱

با توجه به شایعاتی که از وجود چیپست A12X در اپل تی‌وی ۲۰۲۰ خبر می‌دهد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه جدید این دستگاه قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. کوپرتینویی‌ها احتمالا اپل تی‌وی را به عنوان پلتفرمی برای تبلیغ هرچه بیشتر سرویس اپل آرکید بازاریابی خواهند کرد. با این حال، فروش این دستگاه به تنهایی نمی‌تواند برای این شرکت کافی باشد و به همین دلیل است که اپل احتمالا گیم کنترلر اختصاصی خود را برای اپل تی‌وی معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره طراحی این کنترلر در دسترس نیست، اما افشاگری به نام Jioriku معتقد است که اپل مشغول تولید چنین دستگاهی برای اپل تی‌وی است. البته آیپد به‌طور پیش‌فرض از کنترلرهای PS4، ایکس باکس وان و محصولات دیگری مثل کنترلرهای Gamevice پشتیبانی می‌کند.

ولی با روی کار آمدن چیپست A12X شرایط مهیا خواهد شد تا کاربران بتوانند از کنترلرهای پیشرفته خود اپل استفاده کنند. به همین دلیل است که Jioriku اعتقاد دارد اپل در حال کار روی دسته‌ای مخصوص بازی است. متاسفانه او زمان دقیقی را برای عرضه این دستگاه اعلام نکرده و باید منتظر گزارش‌های بیشتر بمانیم.

البته Jioriku می‌گوید این احتمال وجود دارد که کنترلر اپل در مراسم WWDC 2020 معرفی شود، اما نمی‌توانیم از این بابت مطمئن باشیم. در مطلب جامع انتظاراتی که از کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ داریم به شما گفتیم که ممکن است سخت‌افزارهایی مثل ایرتگ یا آیمک جدید معرفی شوند، بنابراین هر چیزی ممکن است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)