خانهاخبار
سرفیس Duo پس از عرضه خیلی زود اندروید 11 را دریافت می‌کند

سرفیس Duo پس از عرضه خیلی زود اندروید 11 را دریافت می‌کند

بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که سرفیس Duo مایکروسافت از جمله اولین تلفن‌های هوشمندی خواهد بود که اندروید 11 برای آن‌ها منتشر می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱

از آن‌جایی که ممکن است سرفیس Duo ماه آینده به بازار بیاید، احتمالا این دستگاه را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ خواهیم دید. ولی اخیرا گزارشی منتشر شده که می‌گوید سرفیس Duo به احتمال زیاد یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

وب‌سایت Windows Latest مدعی است که مایکروسافت کار روی اندروید ۱۱ را برای موبایل دو صفحه‌ای خود آغاز کرده و آن را ظرف چند ماه ابتدایی پس از عرضه منتشر می‌کند. اندروید ۱۱ احتمالا در ماه سپتامبر رسما منتشر می‌شود و سرفیس Duo هم می‌تواند در همان حوالی زمانی این به‌روزرسانی را دریافت کند.

اگر این گزارش درست باشد، به نظر می‌رسد که مایکروسافت اهمیت زیادی به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خواهد داد و این موضوع کاربران را خوشحال خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، مرورگر اج و اپلیکیشن Outlook به‌صورت بومی بر روی سرفیس Duo کار می‌کنند. علاوه بر این، به گفته وب‌سایت ویندوز سنترال، موبایل مایکروسافت با اپلیکیشن Your Phone نیز سازگار خواهد بود. این وب‌سایت می‌گوید اپ مذکور همین حالا می‌تواند تفاوت بین گوشی‌های اندرویدی معمولی و سرفیس Duo را تشخیص دهد.

به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که مایکروسافت نمی‌خواهد در زمینه نرم‌افزار برای سرفیس Duo کم بگذارد و سخت در تلاش است تا تجربه کاربری محصول خود را به حد اعلا برساند. سرفیس Duo در بخش سخت‌افزار از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و یک باتری ۳۴۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین از قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برگ برنده‌ای برای محصول مایکروسافت باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)