خانهاخبار
مدل پایه آیفون 12 می‌تواند قیمتی کمتر از 649 دلار داشته باشد

مدل پایه آیفون 12 می‌تواند قیمتی کمتر از 649 دلار داشته باشد

اخیرا گزارشی منتشر شده که از وجود مدل دیگری به عنوان مدل پایه سری آیفون 12 خبر می‌دهد. این مدل می‌تواند قیمتی پایین‌تر از 649 دلار داشته باشد و گزینه‌ای مناسب برای کاربران تلقی شود.
۱۳۹۹/۳/۳۱

بر اساس جدیدترین گزارش یک خبرگزاری چینی، به نقل از دنیل ایوز تحلیل‌گر شرکت Wedbush، سری آیفون ۱۲ نه چهار مدل بلکه پنج مدل خواهد داشت. تاکنون تصور می‌شد که خانواده آیفون‌های آتی اپل چهار مدل خواهد داشت: یک آیفون ۵.۴ اینچی، دو آیفون ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۶.۷ اینچی. گفته شده بود که مدل پایه با قیمت ۶۴۹ دلار فروخته می‌شود تا از آیفون ۱۱ نیز ارزان‌تر باشد.

اگرچه این دستگاه با استانداردهای اپل ارزان تلقی می‌شود اما همچنان برای کسانی که در کشورهای فاقد پوشش 5G حضور دارند گران خواهد بود. ظاهرا به همین دلیل است که کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند مدل پنجمی را به سری آیفون ۱۲ اضافه کنند. به گفته ایوز، مدل پنجم آیفون ۱۲ صرفا با پشتیبانی از 4G به بازار می‌آید.

اپل با این کار می‌تواند بازارهایی را هدف قرار دهد که هنوز برای استفاده از 5G و پرداخت‌های هزینه‌های بیشتر برای این فناوری آماده نیستند. اگر این گزارش درست باشد، این آیفون 4G مدل پایه خانواده آیفون ۱۲ خواهد بود و منطقا باید قیمتی پایین‌تر از ۶۴۹ دلار داشته باشد. هرچند هنوز نمی‌دانیم که این تفاوت قیمت چقدر خواهد بود.

عدم پشتیبانی از 5G از لحاظ تئوری می‌تواند هزینه‌های اپل را کاهش داده و در نتیجه باعث افت قیمت این مدل شود. با این حال فعلا هیچ اطلاعات موثقی در دسترس نیست. اپل می‌تواند این دستگاه را با نام آیفون SE پلاس راهی بازار کند و قیمتی بسیار پایین‌تر برای آن در نظر بگیرد. البته این صحبت‌ها در حال حاضر صرفا گمانه‌زنی است و باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)