خانهاخبار
مشخصات فنی موتورولا اج لایت لو رفت

مشخصات فنی موتورولا اج لایت لو رفت

موتورولا اج لایت به‌تازگی در مرجع FCC حاضر شده و از این طریق می‌توانیم ببینیم که از چه سخت‌افزارهایی استفاده می‌کند. اج لایت سومین و ضعیف‌ترین نسخه از خانواده اج موتورولاست.
۱۳۹۹/۳/۳۱

تلفن هوشمند بعدی موتورولا با نام Edge Lite به‌تازگی در مرجع FCC رویت شده و حالا ما به مشخصات کامل این تلفن هوشمند دسترسی داریم. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، اج لایت سومین عضو از خانواده اج خواهد بود اما مشخصات ضعیف‌تری نسبت به اعضای قبلی خواهد داشت. نکته جالب توجه این که علی‌رغم استفاده از نام اج، نمایشگر این دستگاه خمیدگی ندارد.

موتورولا اج لایت نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد داشت. این گوشی به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای مجهز شده و در گوشه بالای سمت چپ آن حفره دوگانه‌ای وجود دارد که میزبان یک لنز سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

در قاب عقب اج لایت دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی ساخته سامسونگ وجود دارد. همچنین سه لنز ۱۶، ۸ و ۵ مگاپیکسلی دیگر هم به چشم می‌خورد. در حال حاضر نمی‌دانیم که این لنزها دقیقا چه کاربردی خواهند داشت، اما انتظار داریم که فوق عریض، تشخیص عمق و ماکرو باشند.

اج لایت از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند و با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X عرضه می‌شود. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که از نوع UFS 2.1 است. انرژی اج لایت از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین دو سیم کارت، NFC، درگاه USB-C و 5G دارد. موتورولا این محصول را با اندروید ۱۰ به بازار می‌فرستد و نسخه بین‌المللی آن دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت دارد.

موتورولا اج لایت در رنگ‌های آبی و سفید به بازار می‌آید و قیمت آن احتمالا از ۳۹۹ یورو آغاز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی چه زمانی به بازار می‌آید.

Motorola Edge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)