خانهاخبار
هوآوی Enjoy 20 Pro با نمایشگر 90 هرتزی از راه رسید

هوآوی Enjoy 20 Pro با نمایشگر 90 هرتزی از راه رسید

هوآوی امروز از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کرده که از از چیپست دیمنسیتی 800 استفاده می‌کند و دوربینی 48 مگاپیکسلی دارد. این گوشی با پشتیبانی از 5G محصولی مناسب برای طرفداران گوشی‌های میان‌رده است.
۱۳۹۹/۳/۳۱

همان طور که وعده داده شده بود، هوآوی بالاخره در چین از موبایل جدیدی به نام Enjoy 20 Pro رونمایی کرد. این گوشی از چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ استفاده می‌کند و با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 عرضه می‌شود. با این حال، مطابق انتظار خبری از خدمات گوگل بر روی این گوشی نیست و به جای آن‌ها با خدمات موبایلی هوآوی یا HMS طرف هستیم.

اینجوی ۲۰ پرو با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید که از طریق کارت حافظه به ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقاست. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد که دارای رزولوشن +FHD و ناچی قطره‌ای به منظور میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

image

در قاب عقب اینجوی ۲۰ پرو دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. باتری موبایل جدید هوآوی ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اینجوی ۲۰ پرو می‌توانیم به حسگر اثر انگشت جانبی و 5G دوحالته (SA/NSA) اشاره کنیم.

هوآوی مدل ۶ گیگابایتی اینجوی ۲۰ پرو را با قیمت ۲۸۰ دلار و مدل ۸ گیگابایتی آن را با قیمت ۳۲۰ دلار به فروش می‌رساند. این تلفن هوشمند از تاریخ ۲۴ ژوئن رسما وارد بازار چین خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)