خانهاخبار
ایرپاد رایگان برای معلمان و دانش اموزان

ایرپاد رایگان برای معلمان و دانش اموزان

اپل در طرح معروف «بازگشت به مدرسه» ایرپاد هدیه می‌دهد
۱۳۹۹/۳/۲۹

اگر به هدفون احتیاج دارید، پیشنهاد «بازگشت به مدرسه» اپل برای سال ۲۰۲۰ می‌تواند شما را خوشحال کند. در طرح فوق دانش آموزان یا مربیان می توانند با خرید یک دستگاه مک بوک ایر به قیمت ۸۹۹ دلار و یا آیپد ایر با قیمت ۴۷۹ دلار، یک ایرپاد نسل دوم هدیه بگیرند. البته قابل ذکر است که قیمت مک بوک ایر و آیپد ایر هردو با تخفیف آموزشی محاسبه شده اند. نکته‌ی جالب دیگر این است که کاربران می‌توانند با پرداخت ۴۰ دلار اضافه، ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم و یا پرداخت ۹۰ دلار ایرپاد پرو را دریافت کنند.

image

البته مک بوک ایر و آیپد ایر تنها دستگاه‌های موجود در این طرح نیستند و کاربران می توانند با انتخاب دستگاه‌های گران‌تر نیز صاحب هدفون‌های رایگان شوند. مک بوک پرو با هر اندازه و آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز شامل این طرح هستند. استثناهایی نیز وجود دارد که مک مینی، آیپد مینی و آیپد مدل پایه و به طرز عجیبی کامپیوتر رومیزی گران قیمت اپل یعنی مک پرو نیز شامل این طرح نمی شوند. این بهترین طرحی است که اپل طی سال های گذشته برای «بازگشت به مدرسه» قرار داده است و بسیار جالب است که کاربران می‌توانند با پرداخت کمتر از ۵۰۰ دلار صاحب ایرپاد شوند. اگر کاربران یک لپ‌تاپ با صفحه کلید و یک سیستم عامل توانمدتر از iPad OS می‌خواهند، با پرداخت ۸۹۹ دلار می‌توانند به این طرح بپیوندند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

karo

۱۳۹۹/۷/۵
این طرح تا کی هست چون میخوام وایسم مکبوک جدید ک ممکنه بیاد رو با ایرپاد پونزدهم این ماه بخرم اگر نرسهدمجبورم همین الان مکبوک پرو ۱۳ اینچی رو بخرم