خانهاخبار
گلکسی تب S7 پلاس 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شد

گلکسی تب S7 پلاس 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شد

تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ با حضور در پلتفرم گیک‌بنچ نشان داد که از چیپست اسنپدراگون 865 کوآلکام استفاده می‌کند و با پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۲۶

در حالی که اولین شایعات جدی درباره تبلت‌های سری گلکسی تب S7 در حال انتشار است و به عرضه دو مدل با پشتیبانی از 5G و باتری پرظرفیت اشاره می‌کند، به‌تازگی یکی از این دستگاه‌ها در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده تا با بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن آشنا شویم.

گلکسی تب S7 پلاس نمایشگری ۱۲.۴ اینچی خواهد داشت و از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این مقدار از رم به هیچ‌عنوان کم نیست، ولی با توجه به استانداردهای بازار مورد ویژه‌ای به حساب نمی‌آید. گلکسی تب S6 پارسال در دو نسخه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شد و در نتیجه امسال نیز ممکن است این سناریو تکرار شود.

مدلی که در گیک‌بنچ حاضر شده از شماره SM-T976B استفاده می‌کند که احتمالا مدل 5G این تبلت است. چون این شماره با شماره SM-T866 از مدل 5G گلکسی تب S6 ارتباط نزدیکی دارد، در حالی که مدل‌های وای فای و 4G آن پارسال از شماره‌های SM-T860 و SM-T865 استفاده می‌کردند. گلکسی تب S6 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد، بنابراین انتظار داشتیم که گلکسی تب S7 پلاس 5G مشخصات بهتری داشته باشد.

منتها اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، گیک‌بنچ می‌گوید گلکسی تب S7 پلاس از اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار است و با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. این تبلت در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات ۴۲۷۷ و ۱۳۲۸۶ را کسب کرده است. اگرچه تب S7 پلاس احتمالا به پای آیپد پرو ۲۰۲۰ نمی‌رسد، ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که سایر مشخصات آن در دنیای اندروید حرف اول را در بازار بزند و دستگاهی قدرتمند را به دست کاربران برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)