خانهاخبار
کیس محافظ شیائومی Mi CC10 دوربین چهارگانه آن را فاش کرد

کیس محافظ شیائومی Mi CC10 دوربین چهارگانه آن را فاش کرد

کیس محافظ تلفن هوشمند آتی شیائومی با نام Mi CC10 اخیرا در فروشگاه Taobao عرضه شده و با توجه به رندرهای آن می‌توانیم نگاهی به طراحی این گوشی داشته باشیم.
۱۳۹۹/۳/۲۶

گاها در دنیای موبایل پیش می‌آید که کیس محافظ تلفن‌های هوشمند ماه‌ها پیش از رونمایی و عرضه آن‌ها معرفی می‌شوند. چون تولیدکنندگان موبایل از جمله سامسونگ، موتورولا، ال‌جی و سونی معمولا برنامه‌هایی دارند که در ازای پرداخت مبالغ نامشخص به سازندگان کیس‌های محافظ اجازه دسترسی به طراحی محصولات این شرکت‌ها را می‌دهد. بدین ترتیب، آن‌ها پیش از بقیه به طراحی تلفن‌های هوشمند دسترسی پیدا می‌کنند تا برای زمان عرضه یا حتی خیلی زودتر از عرضه لوازم جانبی بسازند.

شیائومی هنوز از گوشی Mi CC10 رونمایی نکرده اما کیس محافظ آن در فروشگاه چینی Taobao در دسترس قرار گرفته است. در نتیجه حالا می‌توانیم ببینیم که این دستگاه چه ظاهری خواهد داشت. در تصاویر این کیس موبایلی را می‌بینیم که دوربینی دایره‌ای شبیه ردمی K30 پرو دارد. تفاوت اصلی این دو طراحی در چیدمان لنزهای چهارگانه آن است. علاوه بر این، در این رندرها دستگاهی تمام صفحه را مشاهده می‌کنیم که حفره‌ای روی آن دیده نمی‌شود. با این حال، در بالای بدنه نیز محلی برای دوربین پاپ‌آپ قرار نگرفته، بنابراین احتمالا خطایی در این رندر رخ داده است.

image

یک بلاگ خبری روسی اخیرا در یادداشتی فاش کرده بود که Mi CC10 با اسم رمز CAS در دست تولید قرار دارد و کار روی آن از ابتدای سال آغاز شده است. این گوشی دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد که با دوربین می CC9، می 10 و می 10 پرو فرق می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی احتمالا از سنسور جدید HM2 استفاده خواهد کرد. این سنسور قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری و زوم اپتیکال ۱۲ برابری را فراهم می‌کند.

به‌علاوه، در آن گزارش ذکر شده بود که Mi CC10 از چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ استفاده می‌کند و NFC خواهد داشت. شیائومی می‌تواند این گوشی را خارج از چین نیز تحت نام دیگری عرضه کند. احتمالا در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)