خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن لنز

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن لنز

اگر از مشترکین سیم‌کارت ایرانسل باشید، قطعا سرویس لنز را می‌شناسید. تلویزیون اینترنتی سرویسی است که کمک می‌کند علاوه بر پخش زنده‌ی کانال‌های تلویزیون بر روی گوشی‌ شما، بتوانید از محتواهای خاص این سرویس استفاده کنید.
۱۳۹۹/۳/۳۱

image

 

سرویس‌های ویدیویی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در ایران داشته‌اند و افراد زیادی روزانه بخشی از زمان خود را با این سرویس‌ها سپری می‌کنند. اما چیزی که لنز را از سرویس‌های مشابه متمایز کرده است، محتواهایی است که صرفا در لنز می‌توانید آن را پیدا کنید. اما اگر با لنز آشنایی ندارید و دوست دارید بدانید چه محتواهایی در لنز می‌توان یافت کرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)
  • برنامه‌های زنده تلویزیونی
  • پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی ( پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و ..)
  • پادکست
  • کتاب‌های صوتی
  • موسیقی و آلبوم‌های جدید

image
image

 

بعد از نصب اپلیکیشن، در صفحه‌ی اول این نرم‌افزار با فیلم‌ها و برنامه‌های برتر در حال پخش در لنز برخورد می‌کنیم. فیلم‌های موجود در لنز به صورت دوبله و یا زیرنویس در دسترس کاربران قرار دارند. همچنین با اسکرول در بخش فیلم‌های لنز با منتخب سردبیر، جست و جو بر اساس ژانر و سریال‌های روز ایرانی و خارجی مواجه خواهید شد تا انتخاب شما را برای دیدن فیلم یا سریال مورد‌ علاقه‌تان ساده کند. 

image
image

 

اما محتوای لنز تنها به بخش ویدیویی منحصر نمی‌شود و با رفتن به منوی موسیقی می‌توانید به آخرین آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های روز ایرانی دسترسی داشته باشید. همچنین در بخش دیگری از محتوای صوتی لنز می‌توانید به پادکست‌های ایرانی نیز دسترسی پیدا کنید.   

شاید بتوان مهم‌ترین بخش اپلیکیشن لنز، محتوای برنامه ی زنده آن دانست. محتوای برنامه‌ی زنده‌ی لنز به سه بخش رادیویی، رویداد و تلویزیون تقسیم‌بندی می‌شود. همانطور که از اسم موضوعات پیداست، در بخش رادیویی و تلویزیونی شما می‌توانید به صورت زنده کانال‌های رادیویی و تلویزیونی را مشاهده و حتی محتوای آرشیوی آن‌ها را نیز مشاهده کنید. بنابراین اگر یک برنامه تلویزیونی را از دست دادید، می‌توانید آن را بعد از بخش در لنز مشاهده کنید. 

image
 
image

اما بخش متفاوت اپلیکیشن لنز، بخش رویداد در محتواهای زنده این اپلیکیشن است. پخش زنده‌ی کانال‌های متفاوت نظیر لنز اسپورت، شبکه‌ی کودک دیجیتون، لنز اسپورت پلاس، شیران و ... از جمله محتواهای زنده‌ای است که تنها در لنز می‌توانید آن را پیدا کنید. برای مثال در شبکه‌ی لنز اسپورت می‌توانید به تماشای زنده‌ی مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان و لیگ‌های برتر انگلستان، بوندس‌لیگا، لالیگا و سری آ بپردازید و تحلیل این مسابقات را نیز در برنامه‌های جداگانه‌ی این شبکه مشاهده کنید. همچنین در شبکه‌ی لنز اسپورت پلاس می‌توانید محتواهای زیر را مشاهده کنید:

  • بررسی مسابقات ورزشی هفته گذشته
  • مروری بر مسابقات ورزشی هفته آینده
  • بهترین صحنه‌ها از مسابقات لالیگا
  • اخبار روز لالیگا
  • بررسی مجله‌های خبری فوتبال
  • معرفی استادیوم‌های لالیگا
  • برنامه‌های مستند درباره لالیگا

image

 

همچنین در صورتی که دوست داشتید برای کودکتان محتوای مناسب نظیر کارتون‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌ی کودکان را مشاهده کنید می‌توانید از محتوای شبکه‌ دیجیتون بهره‌مند شوید. 

در پایان شما می‌توانید سرویس لنز را در مرورگر خود نیز مشاهده کنید. همچنین با توجه به اینکه لنز به صورت PWA نیز توسعه پیدا کرده است، کاربران iOS نیز مشکلی در نصب و استفاده از این اپلیکیشن نخواهند داشت. 

برای دانلود اپلیکیشن لنز به سایت این سرویس می‌توانید مراجعه کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۳۹۹/۳/۳۱
چا فایده گاهی تبلیغات رایگان دارن اما دروغ محضه و اصلا رایگان نیست