خانهاخبار
موبایل گیمینگ Lenovo Legion در ماه ژوئیه معرفی می‌شود

موبایل گیمینگ Lenovo Legion در ماه ژوئیه معرفی می‌شود

شرکت لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که گوشی گیمینگ آتی آن‌ها با نام لیجن در ماه ژوئیه روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۲۵

به دنبال انتشار شایعات گوناگون پیرامون تلفن هوشمند Lenovo Legion، این شرکت بالاخره رسما تایید کرد که موبایل گیمینگ بعدی خود را در ماه آینده میلادی معرفی می‌کند. این خبر از طریق انتشار پوستری در صفحه رسمی لنوو در وب‌سایت ویبو به اشتراک گذاشته شد که آن را در ادامه می‌بینید.

image

موبایل لیجن دستگاهی با سخت‌افزارهای منحصر به فرد است. این گوشی از دوربین سلفی پاپ‌آپی استفاده می‌کند که از پهلوی گوشی بیرون می‌زند، در نتیجه معلوم است که لنوو این تلفن هوشمند را بیشتر برای مصارف افقی در نظر گرفته است. علاوه بر این، پیش‌تر پوستری از لیجن منتشر شد که محل عجیب لنزهای دوربین اصلی آن را نشان می‌داد.

image

ما می‌دانیم که لیجن از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که این گوشی با قابلیت شارژ سریع ۹۰ واتی به بازار می‌آید و ابزارهای جانبی خاصی برای گیمینگ خواهد داشت. لنوو مدعی است که موبایل جدید آن‌ها آستانه امتیاز ۶۰۰ هزار را در بنچمارک آنتوتو می‌شکند و تمام رقبا را از پیش رو برمی‌دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)