خانهاخبار
حالت تیره در Chrome تیره‌تر می‌شود

حالت تیره در Chrome تیره‌تر می‌شود

حالا برای اسکرول کردن در گوگل کروم مسیری تیره‌تر خواهید داشت
۱۳۹۹/۳/۲۵

حالت تیره در کروم تغییری است خوشایند از رابط کاربری سفیدرنگ سابق که البته همه‌چیز هم تیره نمی‌شود. به‌زودی شاهد یک آپدیت خواهیم بود که به کروم نمایی تیره‌تر می‌بخشد: نوار اسکرول.

ما در کروم Canary شاهد یک پرچم ( سوئیچی که به شما اجازه می‌دهد  قبل از عرضه عمومی ویژگی‌ها، از آن‌ها استفاده کنید و تجربه کسب کنید ) هستیم که نوار اسکرول را تیره‌تر می‌کند.

البته شایان‌ذکر است این حالت بر روی وب‌سایت‌هایی اعمال می‌گردد  که از حالت تیره پشتیبانی می‌کنند تا browser ظاهری یک‌دست‌تر داشته باشند. این آپدیت برای نسخه‌های ویندوز، لینوکس، macOS ، و ChromeOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

چراغ‌ها را خاموش‌کنید

پرچمی که راجع به آن صحبت کردیم برای تمام کاربران فعال نیست.

اگر می‌خواهید امتحانش کنید ابتدا اطمینان حاصل کنید که حالت تیره دستگاه شما فعال است. سپس آخرین نسخه از Chrome Canary را دانلود و نصب نمایید و در نوار آدرس عبارت chrome://flags  را تایپ کنید. Web platform controls dark mode را جستجو کنید و از منوی کشویی enabled را انتخاب کنید. مرورگر را ببندید و مجدداً بازکنید.

image

 

حال یک سایت مانند توییتر که از حالت تیره پشتیبانی می‌کند بازدید نمایید و نوار اسکرول مرورگر باید مطابق با رنگ سایت تغییر پیدا کند. درصورتی‌که تغییری مشاهده نکردید بهتر است بیشتر صبر کنید .

وجود پرچم در Canary تضمینی برای ارائه یک ویژگی جدید در Chrome نیست اما خبر خوبی است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)