خانهاخبار
اشاره به ایرفون وان پلاس پادز در کد نرم‌افزار این شرکت رویت شد

اشاره به ایرفون وان پلاس پادز در کد نرم‌افزار این شرکت رویت شد

وان پلاس می‌خواهد در ماه ژوئیه از ایرباد بیسیمی به نام OnePlus Pods رونمایی کند که حالا اشاره به آن در بتای جدید نرم‌افزار این شرکت رویت شده است.
۱۳۹۹/۳/۲۴

به فاصله کوتاهی پس از انتشار بتای نخست اندروید ۱۱ توسط گوگل، وان پلاس نیز بتای جدیدی را برای دو پرچمدار تازه خود منتشر کرد. حالا یکی از اعضای ارشد وب‌سایت XDA از روی این بتا که برای وان پلاس ۸ در دسترس قرار گرفته است کدی را پیدا کرده که به ایرفون بیسیم این شرکت اشاره می‌کند.

وب‌سایت XDA Developers با بررسی دقیق‌تر این نسخه اشارات بیشتری را به نام OnePlus Pods کشف کرده است. آن‌ها حتی بسته‌ای به نام com.oneplus.twspods را هم پیدا کرده‌اند که شامل عناصری برای دریافت میزان شارژ باقی‌مانده از گوشی‌های راست و چپ این ایرفون بیسیم است. همچنین به نظر می‌رسد که وان پلاس پادز دارای کنترل دو تپ برای پخش و قطع موسیقی است.

اوایل خرداد طرحی از هدست بیسیم وان پلاس منتشر شد که ظاهری شبیه ایرپاد اپل داشت. با این حال، در آن زمان از این دستگاه با نام وان پلاس بادز یاد می‌شد. البته هنوز این احتمال وجود دارد که نام ایرباد وان پلاس عوض شود. اما در هر صورت، چه وان پلاس پادز باشد چه بادز، این دستگاه طبق گزارش‌های قبلی در ماه ژوئیه معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)