خانهاخبار
سری گلکسی تب S7 نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت

سری گلکسی تب S7 نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که تبلت‌های آتی سامسونگ از پنل 120 هرتزی استفاده می‌کنند. به‌تازگی رندرهایی از تب S7 و تب S7 پلاس منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را می‌بینیم.
۱۳۹۹/۳/۲۴

با وجود این که احتمالا زمان زیادی طول خواهد کشید تا سامسونگ در دنیای تبلت به پای اپل برسد، ولی این شرکت سخت در تلاش است تا بتواند سهم بهتری از این بازار داشته باشد. رقیب آتی آیپد پرو از سری گلکسی تب S در دو نسخه به نام‌های تب S7 و تب S7 پلاس از راه خواهد رسید و طبق شایعات با پیشرفت‌های خوبی همراه خواهد بود.

افشاگر معروف توئیتری، آیس یونیورس، مدعی است که گلکسی تب S7 و S7 پلاس نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت. آیپد پرو از صفحه نمایشی موسوم به ProMotion استفاده می‌کند که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد، ولی آن‌چه که دستگاه‌های سامسونگ را جلو می‌اندازد استفاده از پنل‌های OLED است. علاوه بر این، انتظار داریم که از +HDR10 نیز در این دستگاه‌ها پشتیبانی شود.

image

از نظر طراحی گفته می‌شود که گلکسی تب S7 هم شبیه نسل‌های قبلی دارد. ولی در این سری ظاهرا قرار است از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده شود. تب S7 احتمالا نمایشگری ۱۱ اینچی خواهد داشت در حالی که تب S7 پلاس با نمایشگری ۱۲.۳ اینچی از راه می‌رسد. طبق اعلام مرجع چینی 3C، مدل استاندارد این خانواده از یک باتری ۷۷۶۰ میلی آمپر ساعتی و مدل پلاس از یک باتری ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

image

گفته می‌شود که این سری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و به همراه حداقل ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد. همچنین بدیهی است که تبلت‌های آتی سامسونگ با قلم S Pen روانه بازار می‌شوند. اگر این شرکت نرخ نوسازی سری گلکسی تب S7 را افزایش دهد، باید منتظر افزایش قیمت این مدل‌ها باشیم.

این حرکت چندان هوشمندانه نخواهد بود و برتری قیمتی محصول سامسونگ را نسبت به محصول اپل از بین می‌برد. از آن‌جایی که دوگانه گلکسی تب S7 احتمالا در ماه آینده یا ماه اوت از راه می‌رسد، فاصله زیادی با عرضه نداریم و به‌زودی باید اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)