خانهاخبار
اپل برای 9 مدل از آیفون 12 مجوز دریافت کرد

اپل برای 9 مدل از آیفون 12 مجوز دریافت کرد

خانواده آیفون 12 احتمالا سپتامبر امسال معرفی می‌شود و حالا اپل توانسته از مرجع EEC برای 9 موبایل جدید از پرچمداران خود مجوز بگیرد.
۱۳۹۹/۳/۲۴

مطابق گزارش‌ها، اپل امسال از خانواده آیفون ۱۲ چهار مدل معرفی می‌کند و این مسئله بدون در نظر گرفتن نسخه‌های منطقه‌ای یا مخصوص اپراتورهای گوناگون است. گفته می‌شود که سری آیفون ۱۲ شامل یک آیفون ۱۲ مکس ۶.۱ اینچی با رزولوشن پایین و دوربین دوگانه، یک آیفون ۱۲ کوچک‌تر ۵.۴ اینچی با دوربین دوگانه، یک آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی است که دو تای آخری دوربین سه‌گانه دارند.

حالا این که تمام این مدل‌ها به نسخه‌های 4G و 5G تقسیم شوند یا نسخه‌هایی برای اپراتورها و شبکه‌های مختلف در نظر گرفته شود یا نه هنوز معلوم نیست، اما اپل برای عرضه ۹ مدل جدید در پاییز مجوز دریافت کرده است. این ۹ مدل که پیش‌تر دیده نشده‌اند به تازگی در پایگاه داده مرجع EEC حاضر شده و به‌گزارش MySmartPrice عبارت‌اند از: A2172, A2176, A2341, A2342, A2399, A2403, A2407, A2408 و A2411.

دو مدل نخست یعنی A2172 و A2176 احتمالا آیفون ۱۲ با صفحه ۵.۴ اینچی و آیفون ۱۲ مکس با صفحه ۶.۱ اینچی هستند و بقیه هم احتمالا باید مدل‌های پرو باشند که با توجه به شبکه، حافظه، اپراتور و دسته‌بندی مدنظر اپل نسخه‌بندی شده‌اند. با این حال هنوز باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم تا ببینیم که اپل چه غافل‌گیری‌هایی برای ما در نظر گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)