خانهاخبار
هوآوی میت 40 با Kirin 1000 در ماه اکتبر از راه می‌رسد

هوآوی میت 40 با Kirin 1000 در ماه اکتبر از راه می‌رسد

بر اساس گزارش جدید منابع آگاه، چیپست 5 نانومتری هوآوی با نام Kirin 1000 توسط TSMC ساخته می‌شود و تا ماه اکتبر برای عرضه در میت 40 آماده خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۲۳

گفته می‌شود سری میت ۴۰ هوآوی که در نیمه دوم سال از راه می‌رسد، از چیپست پرچمدار جدیدی استفاده خواهد کرد. در شایعات اولیه آمده بود که این چیپست Kirin 1020 نام دارد، اما شایعات اخیر از این چیپست با نام Kirin 1000 یاد کرده‌اند. ماه گذشته در گزارشی اعلام شد که تحریم‌های جدید آمریکا بر سفارشات قبلی هوآوی تاثیری نخواهد داشت. در نتیجه، چیپست ۵ نانومتری Kirin که برای میت ۴۰ در نظر گرفته شده بدون مشکل تولید می‌شود. گزارش جدید کارشناسان چینی حاکی از آن است که سری میت ۴۰ با Kirin 1000 در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

هوآوی پارسال در ماه سپتامبر از چیپست Kirin 990 5G رونمایی کرد و آن را در همان ماه در سری میت ۳۰ به کار برد. به گفته منبع این گزارش، میت ۴۰ قرار است در ماه اکتبر از راه برسد و از تراشه‌ای کاملا جدید و ۵ نانومتری استفاده خواهد کرد. این افشاگر می‌گوید هوآوی انتظار دارد که تا سه‌ماهه پایانی امسال حدود ۸ میلیون میت ۴۰ بفروشد.

شایعات پیرامون Kirin 1000 نشان می‌دهد که این تراشه از اسم رمز Baltimore استفاده می‌کند. تراشه ۵ نانومتری هوآوی به دست TSMC ساخته می‌شود. این دستگاه احتمالا از معماری کورتکس A78 استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که Kirin 1000 در ماه سپتامبر معرفی شود.

تحلیل‌گر معروف دنیای موبایل، مینگ-چی کو، پیش‌تر در ماه آوریل گفته بود که میت ۴۰ در بخش دوربین طراحی لنز Free-form خواهد داشت. هوآوی این طراحی را پتنت می‌کند تا مطمئن شود که به‌طور انحصاری محدود به دستگاه‌های این شرکت خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره مشخصات و ویژگی‌های میت ۴۰ در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

M

۱۳۹۹/۳/۲۴
همینجوری ادامه بده خودتو توهمات آمریکایی ت غرق بشی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۳/۲۳
طبق پیش‌بینی‌های پیرزن بلغاری، اکثریت مدیرانِ برندها لحظهٔ معرفی میت۴۰ سنگ‌صفرا دفع میکنند!
وی پیش‌تر نیز میت۴۰ را یك غولِ باشاخُ و دُم و سُم توصیف کرده بود

Iman

۱۳۹۹/۳/۲۳
کایرن هیچوقت به پای اسنپ دراگون نمیرسه