خانهاخبار
شیائومی می بند 5 با نمایشگر بزرگ‌تر و شارژر مغناطیسی معرفی شد

شیائومی می بند 5 با نمایشگر بزرگ‌تر و شارژر مغناطیسی معرفی شد

دستبند جدید شیائومی با تغییراتی مناسب و به‌موقع به نیاز کاربران خود پاسخ داده و محصولی را روانه بازار می‌کند که بلاشک یکی از گزینه‌های اصلی خریداران دستبندهای هوشمند خواهد بود.
۱۳۹۹/۳/۲۲

دستبند هوشمند پرفروش شیائومی امروز با نسل جدیدی به‌روز شد که مطابق انتظار Mi Band 5 نام دارد. این محصول پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است؛ مثلا برای شارژ از رابط مغناطیسی استفاده می‌کند، نمایشگر داینامیک امولد بزرگ‌تری دارد و دارای حالت‌های ورزشی بیشتری است. علاوه بر این، روشنایی صفحه می بند ۵ حالا به حداقل ۴۵۰ نیت می‌رسد که استفاده از آن را در محیط‌های خارجی آسان‌تر می‌کند.

image

می بند ۵ از همان طراحی بیضی‌شکل می بند ۴ استفاده می‌کند و با بندهای گوناگونی سازگار است. شما می‌توانید بند این دستگاه را از میان رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، آبی، نارنجی، بنفش، زرد، سبز، فیروزه‌ای تیره و کرمی انتخاب کنید. می بند ۵ نمایشگری ۱.۲ اینچی از نوع داینامیک امولد دارد که با شیشه ۲.۵ بعدی ضدخش محافظت می‌شود. با این حساب، اندازه نمایشگر این دستبند ۲۰ درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته تا اطلاعات بیشتری را نشان دهد.

image

دیگر ویژگی جذاب این نمایشگر تازه پشتیبانی از واچ‌فیس‌های متحرک است. شیائومی حالا بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس متحرک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نمونه‌های آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. همان طور که گفتیم، شیائومی روشنایی نمایشگر می بند ۵ را از ۴۰۰ به ۴۵۰ نیت رسانده و می‌توانید بین پنج سطح از روشنایی انتخاب داشته باشید.

image
image
image

با توجه به بحران سلامتی موجود در دنیا و افزایش ورزش‌های خانگی، این شرکت پنج حالت ورزشی جدید خانگی را به می بند ۵ اضافه کرده است. این‌ها شامل استفاده از دستگاه‌های خاص یا ورزش‌هایی شبیه یوگا و طناب‌زنی است. این حالت‌های جدید در کنار شش حالت قبلی تعداد حالت‌های ورزشی می بند ۵ را به عدد ۱۱ می‌رساند.

image

می بند ۵ از سنسور زیستی فتوپلتیسموگرام (PPG) یا «تغییر حجم‌سنتی نوری» استفاده می‌کند تا به‌طور دقیق و پیوسته ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند. شیائومی مدعی است که دستگاه جدید آن‌ها توانایی شناسایی ضربان نامنظم قلب را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. پایش وضعیت خواب نیز حدود ۴۰ درصد بهبود یافته است. می بند ۵ اکنون می‌تواند نشان دهد که هر شب چند ساعت خواب عمیق، سبک یا REM دارید.

image

می بند ۵ برای اولین بار امتیاز هوش فعالیت بدنی (PAI) شما را محاسبه می‌کند. این شاخص از طریق اندازه‌گیری ضربان قلب به دست می‌آید و خروجی مناسبی درباره میزان فعالیت‌های فیزیکی هفتگی شما ارائه می‌کند. کسب حداقل نمره ۱۰۰ در این شاخص به معنای این است که سبک زندگی فعال و سالمی دارید.

نسل‌های مختلف می بند معمولا حدود ۲ هفته عمر باتری داشته‌اند. اما فرآیند شارژ کردن این دستگاه‌ها به باور بسیاری دشوار بوده است. چون برای این کار باید بدنه می بند را از بند آن جدا می‌کردید و درون پورت اختصاصی این دستگاه قرار می‌دادید. حالا در می بند ۵ بالاخره از روش جدیدی برای شارژ رونمایی شده است. شیائومی در این دستگاه از شارژر مغناطیسی استفاده می‌کند که به‌راحتی به می بند ۵ وصل می‌شود. عمر باتری این دستگاه هم حدود ۱۴ روز است و مثل نسل قبلی تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت می‌کند.

image

می بند ۵ در دو نسخه با و بدون NFC عرضه می‌شود. نسخه مجهز به NFC حدود ۳۲ دلار قیمت دارد و قیمت نسخه فاقد NFC برابر ۲۷ دلار است. شیائومی این دستگاه را در تاریخ ۱۸ ژوئن مصادف با ۲۹ خرداد وارد بازار چین می‌کند.

image

نظر شما درباره Xiaomi Mi Band 5 چیست؟ آیا مایل به خرید این دستبند هوشمند هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)