خانهاخبار
شیائومی بزودی لپ‌تاپ جدید خود را با نام Mi Notebook Pro 2020 معرفی می‌کند

شیائومی بزودی لپ‌تاپ جدید خود را با نام Mi Notebook Pro 2020 معرفی می‌کند

شرکت شیائومی روز گذشته اعلام کرد که به زودی نسخه 2020 لپ‌تاپ Mi Notebook Pro 15 را در بازارهای داخلی کشور چین عرضه می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۲۳

شرکت شیائومی روز گذشته اعلام کرد که به زودی نسخه 2020 لپ‌تاپ Mi Notebook Pro 15 را در بازارهای داخلی کشور چین عرضه می‌کند. همانطور که از نام این محصول پیداست، این دستگاه قرار است جایگزین لپ‌تاپ Mi Notebook Pro 15 نسخه 2019 شود.
پوستر رسمی منتشر شده توسط شیائومی، برخی از مشخصات این محصول را فاش می‌سازد. این پوستر نشان می‌دهد که لپ‌تاپ مذکور از بدنه کاملا آلومینیومی و دیزاین مبتنی بر بافت بهره می‌برد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش چندان باریک به نظر نمی‌رسند اما حاشیه‌های چپ و راست نمایشگر به نسبت از حاشیه‌های بالا و پایین کمتر است.

این پوستر همچنین نشان می‌دهد که در سمت راست لپ‌تاپ مذکور دو پورت USB - Type C و یک اسلات قرارگیری کارت مموری جای گرفته است. با این حال از لحاظ ظاهری این لپ‌تاپ تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و در این زمینه همانند نسل قبلی خود عمل کرده است.
شرکت شیائومی هنوز اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری و امکانات Mi Notebook Pro 15 را بیان نکرده است اما با توجه به معرفی آن طی چند روز آتی، می‌توان انتظار داشت تا با قابلیت‌های این لپ‌تاپ بیشتر آشنا بشویم.
نکته جالب توجه این است که تاریخ ورود این لپ‌تاپ به بازار چین یک روز بعد از عرضه اولین لپ‌تاپ شیائومی در هند صورت می‌پذیرد. بنابر اخبار قبلی شیائومی لپ‌تاپ Mi Notebook را در تاریخ 11 ژوئن در کشور هند عرضه می‌کند و نام رسمی آن Mi Notebook Horizon Edition خواهد بود.
 شیائومی اعلام کرده که لپ‌تاپ آتی این شرکت برای بازار هند، کاربران حرفه‌ای را هدف داده و پردازشگر آن قرار است از اخرین پردازنده نسل دهم Intel Core i7 باشد. بنابراین با توجه به این موضوع، نمی‌توان انتظار داشت تا این محصول در دسته‌بندی مقرون به صرفه قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)