خانهاخبار
اولین تصویر زنده از جلو و عقب HTC Desire 20 Pro لو رفت

اولین تصویر زنده از جلو و عقب HTC Desire 20 Pro لو رفت

افشاگر معروف، ایوان بلس، با انتشار پستی از اولین تصویر زنده گوشی هوشمند آتی HTC پرده برداشت. این دستگاه مشابه همان طرحی است که پیش‌تر از Desire 20 Pro منتشر شده بود.
۱۳۹۹/۳/۲۳

دیروز در خبری تایید شد که تلفن هوشمند بعدی HTC در تاریخ ۲۷ خرداد معرفی می‌شود. از مدت‌ها قبل شایعات گوناگونی درباره این گوشی منتشر شده بود، اما حالا بالاخره اولین تصویر زنده از Desire 20 Pro لو رفته که ظاهر این دستگاه را به ما نشان می‌دهد. ظاهرا هفته آینده با محصولی روبرو می‌شویم که دستگاهی مناسب ولی نه‌چندان جذاب خواهد بود.

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید، حتما با طرحی که پیش‌تر از دیزایر ۲۰ پرو منتشر شده بود آشنا هستید. تصویری که این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته دقیقا مشابه همان طرح است. این تصویر توسط افشاگر معروف، ایوان بلس، منتشر شده و دستگاهی را نشان می‌دهد که هیچ نقطه تمایز خاصی یا ویژگی جذابی در آن دیده نمی‌شود.

مطابق شایعات، دیزایر ۲۰ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ کوآلکام استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم دارد. در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه قرار گرفته و کمی آن طرف‌تر می‌توانیم حسگر اثر انگشت فیزیکی را ببینیم. علاوه بر این، می‌دانیم که رزولوشن نمایشگر دیزایر ۲۰ پرو ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. موبایل جدید HTC اولین محصول این شرکت است که با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)