خانهاخبار
نسخه LTE ال جی ولوت با اسنپدراگون 845 وارد بازار می‌شود

نسخه LTE ال جی ولوت با اسنپدراگون 845 وارد بازار می‌شود

بر اساس بنچمارکی که جدیدا از گوشی LG Velvet در پلتفرم گیک‌بنچ منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد موبایل جدید خود را در بازارهای فاقد 5G با اسنپدراگون 845 عرضه کند.
۱۳۹۹/۳/۲۲

پیش‌تر در گزارشی به عرضه نسخه‌ای از تلفن هوشمند LG Velvet با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره شده بود. حالا این دستگاه سر از پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ درآورده که همین موضوع را تایید می‌کند. در این پلتفرم ال جی ولوت با شماره مدل LM-G910 حاضر شده و نسخه LTE این دستگاه را می‌بینیم که قرار است به بازار ایران و برزیل و سایر کشورهای فاقد پوشش 5G وارد شود.

انتظار می‌رود که تمام مشخصات این دستگاه، به جز پردازنده آن، شبیه نسخه 5G ولوت باشد که با اسنپدراگون ۷۶۵ معرفی شده است. این گوشی نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD دارد و همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ال جی ولوت دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

ولوت در بخش سلفی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی مجهز به یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شود و از شارژ بیسیم ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، نارنجی، قرمز و صورتی به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۳/۲۳
بازار ایران؟؟؟؟؟ باشه حتما