خانهاخبار
نمایشگرهای چینی به سطح کیفی لازم برای حضور در گلکسی S30 دست نیافتند

نمایشگرهای چینی به سطح کیفی لازم برای حضور در گلکسی S30 دست نیافتند

بر اساس گزارش‌های جدید، تولیدکننده بزرگ چینی BOE نتوانسته استانداردهای مدنظر سامسونگ برای حضور در نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی اس را کسب کند و جایگزین سامسونگ دیسپلی شود.
۱۳۹۹/۳/۲۲

پرچمداران سامسونگ معمولا نمایشگرهای اولدی دارد که به‌طور اختصاصی توسط بازوی سامسونگ دیسپلی ساخته می‌شوند و کیفیت آن‌ها از بهترین‌های بازار است. ولی چند وقت پیش گزارشی منتشر شد که از احتمال تولید این پنل‌ها توسط شرکت چینی BOE حکایت داشت. حالا نشریه‌ای کره‌ای به نام DDaily در گزارشی اعلام کرده که نمایشگرهای شرکت BOE کیفیت مدنظر سامسونگ را نداشته‌اند. این نشریه می‌گوید سامسونگ پیش‌تر مشتاق بود که از این پنل‌ها در نسل بعدی گلکسی اس خود استفاده کند.

وب‌سایت DDaily متذکر می‌شود که پنل‌ها معمولا پس از کسب نمره قبولی از آزمون‌های سنجش کیفیت بر روی محصولات نصب می‌شوند. پنل‌های BOE موفق به عبور از این مرحله نشده‌اند، اما DDaily معتقد است که این شرکت هنوز فرصت اصلاح و عبور از این آزمون‌ها را دارد.

افشاگر واقف به حوزه نمایشگرها، راس یانگ، نیز در توئیتی تایید کرد که BOE و شرکت چینی دیگری موسوم به China Star نتوانسته‌اند رضایت سامسونگ را جلب کنند. البته از توئیت او این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ به‌کلی از جایگزین کردن محصولات سامسونگ دیسپلی صرف‌نظر کرده، اما هنوز باید صبر کنیم تا پاسخ نهایی به این سوال را بدانیم.

سامسونگ دیسپلی در حال حاضر به‌عنوان بهترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED بازار شناخته می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها از جمله اپل، وان پلاس و خود سامسونگ از محصولات آن استفاده می‌کنند. بنابراین حتی اگر شرکت‌هایی مثل BOE بتوانند قیمت پایین‌تری ارائه کنند، استاندارد سطح کیفی در نقطه بسیار بالایی قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که BOE نیز به نوبه خود از بازیگران بزرگ بازار به حساب می‌آید و نمایشگر محصولات متنوعی مثل گوشی‌های هوآوی و اوپو را تولید می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)