خانهاخبار
اظهارات سرجیو پرز قبل از شروع مسابقات فرمول یک

اظهارات سرجیو پرز قبل از شروع مسابقات فرمول یک

سرجیو پرز عنوان کرده ماشین‌های این فصل فرمول یک خارق العاده بوده و بسیاری از رکوردها را جابه‌جا خواهند کرد
۱۳۹۹/۳/۲۲

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار قرار است از ماه بعد مسابقات فرمول یک آغاز شود که این اتفاق بعد از تاخیر سه‌ماهه به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ خواهد افتاد. در همین رابطه سرجیو پرز عنوان کرده که انتظار دارد در طول فصل ۲۰۲۰ مسابقات، رکوردهای زیادی شکسته شود. راننده تیم فرمول یک ریسینگ پوینت معتقد است که اتومبیل‌های ۲۰۲۰، سریعترین ماشین هایی هستند که تاکنون در تاریخ فرمول یک مشاهده شده‌اند و پرز پیش بینی می‌کند که در بسیاری از دورهای تعیین خط، رکوردهای جدیدی ثبت شود، به خصوص که اکنون در سرپیچ‌ها نیز سریع هستیم.

image

سرجیو پرز راننده تیم ‌BWT Racing Point عنوان کرد:

ما سریعترین اتومبیل‌ها را در تاریخ فرمول یک می‌رانیم. پرز به وب‌سایت رسمی فرمول یک گفت: شما نمی‌توانید سرعت‌هایی که در پیچ‌‌ها می‌رویم را تصور کنید. هیچ نزدیکی با سال‌های گذشته ندارد. دورهای مقدماتی شگفت انگیز است. ما قصد داریم تمام رکوردها را به واسطه‌ی نسلی از اتومبیل‌هایی که در اختیار داریم بشکنیم و آن‌ها واقعا بهترین ماشین‌ها هستند.

همچنین پرز فاش کرد که با Otmar Szafnauer، مدیر اجرایی تیم ریسینگ پوینت و Tom McCullough مهندس ارشد تیم، دربارهی پتانسیل RP20 صحبت کرده و همه بی‌تاب شروع فصل جدید هستند. پرز همچنین اعلام کرده که بعد از تماس با آن‌ها گفته‌ام برای اولین بار است که ما در طی فصل یک ماشین رقابتی داریم، گرچه هنوز نمی‌دانیم RP20 چقدر رقابتی است، اما کاملا امیدوار کننده است. او در پایان گفته که رفتن به ملبورن؛ با تمام آمادگی‌ها و کارهایی که انجام شده و علم به این موضوع که یک اتومبیل خوب داریم، در این برهه زمانی واقعا دردناک است. اما این زمان دردناک برای همه جهانیان است و ما فقط باید متحد بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیررضا

۱۳۹۹/۳/۲۴
به امید روزی که فرمول 1 در ایران برگزار شود.