خانهاخبار
گلکسی نوت 20 نمایشگر مسطح خواهد داشت

گلکسی نوت 20 نمایشگر مسطح خواهد داشت

بر اساس اعلام افشاگر معروف توئیتری، گلکسی نوت 20 سامسونگ پس از سال‌ها به سراغ استفاده از پنل مسطح می‌رود تا استفاده از قلم S Pen بر روی آن آسان‌تر شود.
۱۳۹۹/۳/۲۱

سری گلکسی نوت ۲۰ قرار است احتمالا قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شود. پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد افزایش اندازه نمایشگر، سرعت پردازنده، کیفیت صفحه و ظرفیت باتری باشیم. حالا در گزارشی تازه به تغییری جدید در این سری اشاره شده که احتمالا برای طرفداران قلم S Pen خوشایند خواهد بود.

طبق اعلام افشاگر معروف، آیس یونیورس، نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ مسطح ساخته می‌شود. بدین ترتیب استفاده از قلم S Pen بر روی این صفحه نمایش بسیار راحت‌تر خواهد بود. سامسونگ از زمان گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ همواره در پرچمداران خود از نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده استفاده کرده است. اما به نظر می‌رسد که پس از تجربه گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت، حالا تلفن‌های بیشتری در حال بازگشت به حالت مسطح هستند.

در حال حاضر اطلاعات موثقی در مورد طراحی گلکسی نوت ۲۰ الترا در دسترس نیست و نمی‌دانیم که نمایشگر آن خمیده خواهد بود یا مسطح. بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم چه گزارش‌های دیگری در این باره منتشر می‌شود. خیلی از طرفداران سری نوت مدت‌هاست که خواستار بازگشت پنل‌های مسطح هستند تا راحت‌تر بتوانند از قلم دستگاه استفاده کنند.

گلکسی نوت ۲۰ احتمالا نمایشگری ۶.۷ اینچی خواهد داشت هرچند ممکن است از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی نکند. این گوشی از پردازنده اگزینوس ۹۹۲ استفاده خواهد کرد و همراه با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و حداقل از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ دوست دارید سری آینده گلکسی نوت نمایشگر خمیده داشته باشید یا مسطح؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۳/۲۲
کاش همون صفحه خمیده بود بنظرم زیباتر و بهتر بود. قیمت دلار کمی پایین بیاد علاقه مندان به گوشی های سری جدید بتوانند به گوشی های مورد علاقشون دسترسی داشته باشند.

Amir

۱۳۹۹/۳/۲۲
سلام ؛
بنظرم صفحه نمایش های با کیفیت سامسونگ با اون حالت edge و زیبا شناخته می شن ، و حذف حالت خمیده قطعا جذابیت ظاهری گوشی رو تحت تاثیر قرار میده ، من خودم همیشه طرفدار گوشی های سری نوت بوده و هستم و حتی مدل نوت ۹ ش رو هم خریداری کردم .
بنظرم اگر از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ، باتری ۴۵۰۰ و صفحه نمایش خمیده بعلاوه رم ۱۲ و ۱۶ که داره ، استفاده کنه یه دیوایس هوشمند همه چی تموم میشه !!!!