خانهاخبار
گلکسی تب S7 در دو اندازه با باتری متناسب عرضه می‌شود

گلکسی تب S7 در دو اندازه با باتری متناسب عرضه می‌شود

با توجه به مجوزهایی که اخیرا برای تبلت آتی سامسونگ صادر شده است، به نظر می‌رسد که گلکسی تب S7 دو اندازه نمایشگر دارد که هر کدام متناسب با نیازهای خود از باتری بزرگی استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۳/۲۱

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار روی تبلت جدیدی به نام گلکسی تب S7 است. گفته می‌شود که این سری شامل دو اندازه خواهد بود که نام این دو دستگاه را به گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس تبدیل می‌کند. نسخه 5G گلکسی تب S7 پلاس با شماره مدل SM-T976B در ماه مه از اتحادیه وای فای مجوز گرفته بود. حالا این مدل در مرجع بلوتوث SIG و 3C هم حاضر شده تا اطلاعات بیشتری درباره آن در دسترس قرار بگیرد.

اسناد بلوتوث SIG تایید می‌کند که SM-T976GB با نام گلکسی تب S7 پلاس 5G وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، می‌دانیم که این دستگاه از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. مطابق گزارش‌های قبلی، گفته می‌شود که مدل وای فای این تبلت دارای شماره مدل SM-T970 است در حالی که مدل 4G آن از شماره مدل SM-T975 استفاده می‌کند. نسخه 5G گلکسی تب S6 پارسال فقط در کره عرضه شد، ولی امسال گلکسی تب S7 پلاس 5G احتمالا به اروپا و آمریکا نیز وارد می‌شود.

گلکسی تب S7 پلاس احتمالا نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع S-AMOLED خواهد داشت که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. در مجوز وای فای این دستگاه به قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از وای فای دو بانده و اندروید ۱۰ اشاره شده است. همچنین گفته شده که این تبلت با یک باتری ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های SM-T870 و SM-T875 نیز به گلکسی تب S7 مربوط هستند. این دو مدل احتمالا نسخه‌های وای فای و 4G تبلت سامسونگ آتی خواهند بود. گلکسی تب S7 باید باتری کوچک‌تری با ظرفیت ۷۷۶۰ میلی آمپر ساعت داشته باشد که مرجع 3C چین به آن اشاره کرده است.

البته مرجع 3C دقیقا اعلام نکرده که کدام مدل از دستگاه‌های سامسونگ از این باتری بهره‌مند می‌شود. ولی به نظر می‌رسد که این دستگاه همان گلکسی تب S7 باشد که نمایشگری ۱۱ اینچی خواهد داشت. گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس قرار است با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار بیایند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)