خانهاخبار
گلکسی فولد 2 به خاطر محدودیت‌های فنی بدون قلم عرضه می‌شود

گلکسی فولد 2 به خاطر محدودیت‌های فنی بدون قلم عرضه می‌شود

بر اساس گزارشی تازه، به نظر می‌رسد که گلکسی فولد 2 به دلیل عدم استحکام کافی نمی‌تواند قلم S Pen داشته باشد. در این مطلب به چرایی این موضوع می‌پردازیم.
۱۳۹۹/۳/۲۱

گلکسی فولد ۲ که احتمالا همزمان با گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی خواهد شد قرار است بهینه‌سازی‌های مختلفی نسبت به نسل اول گلکسی فولد داشته باشد. در کنار افزایش اندازه نمایشگر و ارتقای کیفی دوربین‌ها، انتظار داریم که دوام دستگاه هم بالا برود تا مشکلاتی که در مدل قبلی این گوشی تاشو مشاهده شد تکرار نشود.

با این حال سطح انتظارات باید معقولانه باشد و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی فولد ۲ به تنهایی تمام مشکلات و نیازها را برطرف کند. این دستگاه همچنان محدودیت‌های فیزیکی خاصی خواهد داشت که احتمالا مانع از وجود برخی قابلیت‌ها در این تلفن هوشمند می‌شود. بر همین اساس، اخیرا در گزارشی اعلام شده که گلکسی فولد ۲ قلم S Pen نخواهد داشت. اما چرا؟

همان طور که اکثر شما می‌دانید، نمایشگر موبایل‌های تاشو به اندازه نمایشگر موبایل‌های عادی مستحکم نیست. با این حال، معرفی شیشه فوق باریک یا UTG شرایط را تا حدی قابل توجهی برای گلکسی زد فلیپ تغییر داد. البته که هنوز بهینه‌سازی‌های زیادی باید انجام بگیرد تا به سطح ایده‌آل برسیم. اکنون اگرچه گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ از UTG استفاده خواهد کرد، ولی ظاهر این پنل هنوز آن قدر قوی نیست که بتواند فشار S Pen را تحمل کند.

ضخامت UTG در گلکسی زد فلیپ ۰.۰۳ میلی‌متر است که فاصله زیادی با ضخامت ۰.۴ میلی‌متری نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ دارد. با توجه به این تفاوت شگرف، واضح است که سامسونگ باید شیشه منعطف ویژه‌ای طراحی کند که قابلیت تحمل فشارهای S Pen را داشته باشید.

دوام در حال حاضر یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های سامسونگ است که به‌خصوص بعد از ماجراهای مربوط به نسل اول گلکسی فولد اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده. پس اولویت اول این غول کره‌ای عرضه محصولی بادوام است که مشکل‌ساز نشود، چون قبلا دیده بودیم که عجله در عرضه فناوری‌های مختلف توسط این شرکت به چه مشکلاتی منجر شده است.

علاوه بر این، سامسونگ در زمینه فروش سری گلکسی اس ۲۰ چندان موفق عمل نکرده و نگران است که با ریسک بی‌مورد در این زمینه شرایط را برای خود دشوارتر کند. به نظر شما وجود یا عدم وجود قلم S Pen در گلکسی فولد ۲ چه میزان اهمیت دارد؟ آیا این موضوع فاکتوری مهم در خرید تلفن مذکور تلقی می‌شود؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)