خانهاخبار
شیائومی می بند 5 با 7 قابلیت جدید از راه می‌رسد

شیائومی می بند 5 با 7 قابلیت جدید از راه می‌رسد

شیائومی امروز در پست جدیدی به 7 قابلیت جدید و ارتقایافته Mi Band 5 اشاره کرد تا ذهن کاربران را برای رونمایی رسمی از این دستگاه در تاریخ 22 خرداد آماده کند.
۱۳۹۹/۳/۲۰

شیائومی می بند ۵ قرار است ۲۲ خرداد رسما معرفی شود. دیروز در خبری اولین پوستر رسمی از این دستبند هوشمند منتشر شد و حالا امروز شیائومی به ۷ ویژگی ارتقایافته در وارث می بند ۴ اشاره کرده است. در ادامه مطلب با وب‌سایت جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات ارائه شده از سوی شیائومی بیندازیم.

در پوستر جدید می بند ۵ به افزایش اندازه نمایشگر این دستگاه اشاره شده است. می بند ۴ که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ معرفی شد نمایشگری ۰.۹۵ اینچی داشت. ولی شایعات پیرامون می بند ۵ از وجود نمایشگری ۱.۲ اینچی از نوع OLED در این محصول خبر می‌دهند.

شیائومی می‌گوید می بند ۵ سنسورهای پیشرفته‌ای خواهد داشت. با این حال اطلاعات دقیقی درباره این سنسورها ارائه نشده است. طبق گزارش‌ها، این دستبند سنسور پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) دارد و همچنین می‌تواند سطح استرس و چگونگی تنفس کاربر را بررسی کند. می بند ۵ قادر است تا ۱۱ ورزش گوناگون را ردیابی نماید و برای شارژ شدن از درگاه مغناطیسی استفاده می‌کند.

همان طور که در شایعات آمده بود، می بند ۵ بالاخره در نسخه بین‌المللی به NFC مجهز می‌شود تا کاربران بتوانند با آن پرداخت داشته باشند. گفته می‌شود که نسخه جهانی این دستگاه از تراکنش‌های گوگل پی و همچنین دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند. البته نسخه چینی این محصول به دستیار صوتی اختصاصی شیائومی یعنی XiaoAI مجهز می‌شود.

دو قابلیت دیگری که در پوستر امروز به آن‌ها اشاره شده مربوط به پیگیری سلامت زنان و کنترل از راه دور است. این دستگاه احتمالا قادر است پخش موسیقی و دوربین تلفن‌های هوشمند را کنترل کند. شیائومی دیروز تایید کرد که می بند ۵ در رنگ‌های آبی، زرد، قرمز و مشکی وارد بازار می‌شود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که می بند ۵ با قیمت ۲۵ دلار در بازار چین عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)