خانهاخبار
اپلیکیشن Galaxy Wearabales از ایرفون بیسیم و ساعت هوشمند بعدی سامسونگ خبر داد

اپلیکیشن Galaxy Wearabales از ایرفون بیسیم و ساعت هوشمند بعدی سامسونگ خبر داد

وب‌سایت XDA به‌تازگی در گزارشی اعلام کرده که توانسته در اپلیکیشن Galaxy Wearables به اطلاعاتی درباره دو محصول آتی این شرکت دست پیدا کند.
۱۳۹۹/۳/۲۰

سامسونگ در رویداد احتمالی ۱۵ مرداد از چند محصول جدید رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که علاوه بر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲، چند لوازم جانبی جدید مثل ساعت هوشمند و ایرفون بیسیم نیز از راه برسد. حالا اطلاعاتی از اپلیکیشن Galaxy Wearables به دست آمده که وجود این دو دستگاه تازه را تایید می‌کند.

پیش‌تر تردیدهای زیادی درباره نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ وجود داشت. بسیاری از کاربران فکر می‌کردند که این دستگاه گلکسی واچ ۲ نامیده می‌شود، اما گواهی مرجع NBTC تایید کرد که این ساعت گلکسی واچ ۳ نام خواهد گرفت. حالا وب‌سایت XDA Developers هم از روی اپلیکیشن Galaxy Wearables دریافته که این محصول رسما گلکسی واچ ۳ خطاب می‌شود.

افزون بر این، مدرکی در این اپلیکیشن وجود دارد که به ایرفون بیسیم بعدی سامسونگ اشاره می‌کند. این دستگاه که اولین بار حدود دو ماه پیش در گزارش‌ها حاضر شد، ابتدا با نام Galaxy Beans و بعد با نام Galaxy BudsX شناخته شد. اکنون فایلی تصویری در این اپلیکیشن پیدا شده که دارای پسوند buds_live است. در نتیجه، احتمال داده می‌شود که اسم این محصول Galaxy Buds Live باشد. گفته می‌شود این دستگاه از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

این غول بزرگ کره‌ای معمولا اطلاعات مربوط به محصولات خود را تا نزدیکی زمان عرضه به اپلیکیشن‌های این شرکت اضافه نمی‌کند. بنابراین با احتمال خوبی می‌توانیم مطمئن باشیم که این دو دستگاه را در رویداد ماه اوت سامسونگ خواهیم دید. با این حساب، مراسم احتمالی ۱۵ مرداد بسیار جذاب خواهد بود و در هفته‌های پیش رو باید اطلاعات بیشتر درباره محصولات آن منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)