خانهاخبار
هوآوی P Smart S با قیمت 249 یورو از راه رسید

هوآوی P Smart S با قیمت 249 یورو از راه رسید

تلفن هوشمند جدیدی که هوآوی در ایتالیا معرفی کرده همان Enjoy 10s است که نمایشگری 6.3 اینچی با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای دارد و از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۲۰

هوآوی پی اسمارت اس که در واقع نسخه‌ای از Enjoy 10s است رسما در کشور ایتالیا معرفی شد. این تلفن هوشمند از Kirin 710F استفاده می‌کند و نمایشگری بلند قامت دارد. پی اسمارت اس انرژی خود را از یک باتری پرظرفیت می‌گیرد و دوربین سه‌گانه‌ای دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است.

هوآوی پی اسمارت اس نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. زیر پنل این دستگاه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. پی اسمارت اس به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 به بازار می‌آید اما فاقد خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل است.

پردازنده پی اسمارت اس تراشه ۱۲ نانومتری Kirin 710F است که همراه با ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه ارتقا دهید. پی اسمارت اس از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در قاب عقب این موبایل دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. پی اسمارت اس همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم دارد. موبایل جدید هوآوی در بخش سلفی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی با پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G LTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C و جک هدفون عرضه می‌شود. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۵۷ در ۷۳ در ۷.۷۵ میلی متر و وزن آن ۱۶۳ گرم است.

هوآوی پی اسمارت اس هم‌اکنون در ایتالیا عرضه شده و قیمت آن ۲۴۹ یورو است. این گوشی در دو رنگ طیف آبی و مشکی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)