خانهاخبار
پتنت جدید سامسونگ، تلفن‌های هوشمند تاشو را از خاطره‌ها خواهد برد

پتنت جدید سامسونگ، تلفن‌های هوشمند تاشو را از خاطره‌ها خواهد برد

سامسونگ با معرفی گلکسی فولد، اذهان کاربران را به سمت دنیایی جدید برده است.
۱۳۹۹/۳/۲۰

همان طور که می‌دانید، معرفی تلفن هوشمند Galaxy Fold از سوی سامسونگ، انقلابی جدید در این عرصه به وجود آورد. اما مهندسان و طراحان این کمپانی کره‌ای دست از کار بر نداشته و قصد دارند تا این قبیل محصولات را وارد مرحله‌ای جدید کنند.

پتنتی که توسط سامسونگ به تازگی ثبت شده و در تاریخ 26 می (مصادف با ششم خرداد) نیز توسط موسسه ملی ثبت پتنت کشور آمریکا (USPTO) منتشر شده است، گوشی هوشمندی را به نمایش می‌گذارد که دارای چندین نقطه خم شدگی است و این حالت، در هر دو جهت جلو و عقب امکان پذیر می‌باشد.

image

 

هنوز دلیل مشخصی برای چنین طرحی عنوان نشده و معلوم نیست که چرا این محصول، قابلیت خم شدگی از نیمه بالایی و پایینی به صورت همزمان را دارا است. اما یکی از فرضیه‌ها از این موضوع حکایت می‌کند که خم شدن و برگشتن نیمه بالایی این گوشی هوشمند، به دلیل آن است که دوربین اصلی دستگاه که در پشت بدنه قرار می‌گیرد، به سمت جلو آمده و نقش دوربین سلفی را بازی خواهد کرد و به این ترتیب، دیگر اثری از ناچ یا دوربین تعبیه شده درون نمایشگر نخواهد بود و یک دوربین، با دو هدف مختلف رو بدنه دستگاه قرار خواهد گرفت.

با این حال، دلیل چرخش و تا شدن نیمه پایینی این گوشی هوشمند هنوز در هاله‌ای از ابهام است و هیچ فرضیه مشخص و دقیقی برای آن عنوان نشده است.

البته بد نیست بدانید که این پتنت توسط Samsung Display ارائه شده و اثری از Samsung Electronics در آن دیده نمی‌شود و این بدان معناست که بخش مربوط به نمایشگر کمپانی سامسونگ، احتمالا موفق به دستیابی به تکنولوژی مذکور شده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در نهایت محصولی با این ویژگی معرفی و در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت یا خیر؟

نظر شما در مورد این پتنت چیست؟ آیا محصولی با این قابلیت را می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)