خانهاخبار
آخرین آپدیت برای دوربین پیکسل 4 ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد

آخرین آپدیت برای دوربین پیکسل 4 ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد

آپدیتی برای اپلیکیشن دوربین گوگل عرضه شده که برای برخی کاربران دوربین را جذاب‌تر نموده و برای برخی دیگر دردسرهایی را ایجاد کرده است.
۱۳۹۹/۳/۱۹

image

 

آپدیت 7.4.104 اپلیکیشن دوربین گوگل چند ویژگی جدید برای گوگل پیکسل 4 به همراه دارد. ابتدا اینکه هنگام ضبط ویدئو یک اسلایدر زوم پدیدار شده است. این اسلایدر زوم دیجیتال 8 برابری هنگام ضبط ویدئو در حالت FHD و 30 فریم بر ثانیه را ممکن می‌سازد. در حالت ویدئو در منوی پاپ‌آپ قابلیت سوئیچ بین رزولوشن و فریم بر ثانیه اضافه‌شده است.این به‌روزرسانی ویدئوی 4K در 60 فریم بر ثانیه را برای آخرین گوشی‌های پیکسل پشتیبانی نمی‌کند.

image

این به‌روزرسانی باعث شده کاربران پیکسل 2 و پیکسل 2XL دسترسی به دوربین پشت گوشی را از دست دهند. اگر به نظرات اپلیکیشن دوربین گوگل نگاهی بیاندازید فورا متوجه نظرات منفی زیادی از سمت کاربران سری پیکسل 2 می‌شوید که از مشکلاتی که برای گوشی‌هایشان و مخصوصاً دوربین به وجود آمده شکایت می‌کنند. یکی از کاربران پیکسل 2 این‌طور نوشته : "قبلاً عملکرد خوبی داشت. اما اکنون اصلاً کاری نمی‌کند. اگر هدف گوگل با این کار ترغیب من به خرید پیکسل جدید است باید بگویم که اخیراً مجذوب گوشی‌های سامسونگ شده‌ام."

کاربر دیگری که او هم پیکسل 2 دارد نوشته " هنگام خرید پیکسل 2 عاشق اپلیکیشن دوربین بودم. حال که دو سال از عمر این گوشی می‌گذرد اپلیکیشن دوربین دیگر تمایلی به کار ندارد. این مشکل هرگز برای هیچ‌یک از اسمارت‌فون‌های قبلی من بدون در نظر گرفتن سال تولیدشان پیش نیامده بود.دلیل کار نکردن دوربین گوشی را نمی‌دانم و وقتی یک ایمیل برای پشتیبانی فرستادم جوابی دریافت کردم مبنی بر اینکه گوگل ایمیل‌ها را دیگر بررسی نمی‌کند." بسیاری از کاربران پیکسل از عدم پاسخگویی گوگل ناراحت هستند.

اگر شما هم پیکسل دارید و آپدیت 7.4.104 دوربین گوگل را دریافت نکرده‌اید می‌توانید از پلی‌استور دریافت نمائید.

اگر پیکسل 2 دارید بهتر است تا زمان عرضه یک به‌روزرسانی دیگر توسط گوگل دست نگاه‌دارید در غیر این صورت با دوربین پشتی دستگاه خداحافظی کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)