خانهاخبار
تلویزیون مقرون به صرفه وان پلاس 12 تیر معرفی می‌شود

تلویزیون مقرون به صرفه وان پلاس 12 تیر معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت وان پلاس تایید کرده است که تلویزیون ارزان قیمت این شرکت با قیمتی پایین در تاریخ 12 تیر در هند معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۱۹

وان پلاس در سپتامبر پارسال از دو تلویزیون هوشمند به نام‌های OnePlus TV Q1 و OnePlus TV Q1 Pro در هند رونمایی کرد. Q1 با قیمت ۹۲۴ دلار و Q1 پرو با قیمت ۱۳۲۱ دلار عرضه شدند. حالا امروز مدیرعامل و بنیان‌گذار وان پلاس، پیت لاو، در شبکه اجتماعی توئیتر تایید کرده که این شرکت می‌خواهد در تاریخ ۲ ژوئیه مصادف با ۱۲ تیر از تلویزیون هوشمند جدید خود در هند رونمایی کند. این تلویزیون جدید احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

وان پلاس سعی دارد با تلویزیون بعدی خود امکان دسترسی به یک تجربه پریمیوم را با قیمتی پایین‌تر فراهم کند تا افراد بیشتری به محصول این شرکت دست یابند. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که تلویزیون هوشمند بعدی وان پلاس از Q1 ارزان‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری Economic Times، وان پلاس می‌خواهد در بازار تلویزیون‌های مقرون به صرفه به رقابت با شیائومی، ریلمی، TCL و VU برود. در این گزارش گفته شده که تلویزیون وان پلاس احتمالا قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت. این شرکت همچنین در تلاش است تا مجموعه‌ای از تلویزیون‌های میان‌رده را با قیمت تقریبی ۲۶۴ تا ۵۲۹ روانه بازار کند.

معاون شعبه هند وان پلاس و مدیر ارشد استراتژی این شرکت در گفتگو با خبرگزاری ET گفت: «بازار محصولات پایین‌رده و میان‌رده به سرعت در حال رشد است و توجه ما را جلب کرده. اگر می‌خواهیم جامعه مخاطبان بزرگ‌تری در هند داشته باشیم، بهترین روش برای آغاز کار از همین‌جاست.»

چند وقت پیش یک تلویزیون ۵۵ اینچی از وان پلاس با شماره مدل 55UA0A00 در پلتفرم صدور مجوز بلوتوث SIG مشاهده شده بود. شایعات حاکی از این است که این دستگاه از چیپست مدیاتک استفاده می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)